PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Skulle jag allt bra vilja se Har hört att det ska finnas.. Tror det är ett dåligt skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det är sant. Det finns zombies i TC:SOLA. Det finns tillockmed en drake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Tyvärr är det som Herr Corleone säjer sant . Det sabbade stämningen i spelet ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tyvärr är det som Herr Corleone säjer sant . Det sabbade stämningen i spelet ännu mer. Okej, Tack för infon.. Helt wierd enligt mig Kan någon lägga upp en bild? Skulle gärna vilja se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Här fås en bild (eller en länk till några jag tog): Bild 1 (Demoner) Tog en på draken, men kunde inte ladda upp den eftersom silentwhispaer.net krånglade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Här fås en bild (eller en länk till några jag tog): Bild 1 (Demoner) Tog en på draken, men kunde inte ladda upp den eftersom silentwhispaer.net krånglade... Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Här fås en bild (eller en länk till några jag tog): Bild 1 (Demoner) Tog en på draken, men kunde inte ladda upp den eftersom silentwhispaer.net krånglade... Hade för mig att det var en drake men så var det visst inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hade för mig att det var en drake men så var det visst inte. Jag sa att silentwhisper krånglade när jag skulle ladda upp den, men jag har försökt igen, nu... Bild 2 (drake) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Haha, vad illa.. Aja, tack för alla bildbevis och info. Är övertygad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ledsen att jag drar upp gammal topic men jag vill veta en sak Är det till dator(finns det ens till dator) om inte vilken spel konsol är det till då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ledsen att jag drar upp gammal topic men jag vill veta en sak Är det till dator(finns det ens till dator) om inte vilken spel konsol är det till då??? True Crime: Streets of LA finns till PC, GameCube, X-Box och PlayStation 2. Kan upplysa om att iaf PC-versionen är bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 True Crime: Streets of LA finns till PC, GameCube, X-Box och PlayStation 2. Kan upplysa om att iaf PC-versionen är bara skit. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Enligt en spel tidning krossar True Crime GTA3. Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ledsen att jag drar upp gammal topic men jag vill veta en sak Är det till dator(finns det ens till dator) om inte vilken spel konsol är det till då??? Finns till alla format utom gameboy. Undvik dock PC/versionen! Kontrollen ska tydligen vara asirriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Finns till alla format utom gameboy. Undvik dock PC/versionen! Kontrollen ska tydligen vara asirriterande. Mm, SuperPlay skrev att det enda sanna brottet var kontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Så j*vla dåligt med zombies ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts