the_gta_robin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Gjorde en med kort magg o rail. poly count: 2604 Snyggare kan en Glock inte bli!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 En liten update på glocken! urkas har texturerat den. http://img207.echo.cx/img207/7217/27oa.jpg släpps snart så håll utkik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det ser ut som det är en komprimerad JPEG-fil till textur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det ser ut som det är en komprimerad JPEG-fil till textur Eee ja det är en jpg från början sen bmp so what?? det blir ju fint iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det ser ut som det är en komprimerad JPEG-fil till textur Snarare så att det är en skrovlig struktur på pistolen. Men visst är den en komprimerad texture från början, men den är inte så pass komprimerad att det syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kan inte urkas texuera alla dina vapen vill ha dom=)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 SNYGG Madin:Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 ... Omg! Jävligt snygg! Ser för bra ut för att vara gjord i Zmodeler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 ... Omg! Jävligt snygg! Ser för bra ut för att vara gjord i Zmodeler! Jag tror inte den är gjord i zmod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Snarare så att det är en skrovlig struktur på pistolen. Men visst är den en komprimerad texture från början, men den är inte så pass komprimerad att det syns. Det kan nog vara själva printen som också är komprimerad. men det ser ut som texturen från början är så pass komprimerad så att det synds (för mig åtminstonde)b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Var downlodar jag matrixglocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Den kanske inte har kommit ut än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 ... Omg! Jävligt snygg! Ser för bra ut för att vara gjord i Zmodeler! Den är gjord i Sketchup inte Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Jaha så den har inte kommit upp än Förresten adamzz kolla i topicen : polis jag har lagt upp några bilder till polisbilen Redigerad 26 april, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jaha så den har inte kommit upp än Förresten adamzz kolla i topicen : polis jag har lagt upp några bilder till polisbilen Jag har släppt vanliga glocken med rail men inte här för jag tycker i princip att alla e dumma ihuvvet här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Vad menar du me att alla är dumma i huvudet (vill inte bråka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Jag har släppt vanliga glocken med rail men inte här för jag tycker i princip att alla e dumma ihuvvet här Haha, ja håller mä, jag tycker iaf dom flesta är lite... efter. Trevlig pickadoll där förresten Grim, men jag tycker du ska gö bilar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 tycker du ska gö bilar igen Igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Haha, ja håller mä, jag tycker iaf dom flesta är lite... efter. Trevlig pickadoll där förresten Grim, men jag tycker du ska gö bilar igen Jo jga vet Jag o grimN är inte samma han gör bilar jag gör vapen det e skilnaden och så är jag nog älldre tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Så här blev den iaf http://gtaparanoia.web.infoseek.co.jp/cgi-bin/imgbbs/koroimg/1113947243.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts