GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Den blev rätt het om jag får säga det sj den är gjord för en matrix mod spanan in den HÄR! (Poly count: 2377) Redigerad 9 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Fan vad snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ass snyggt....Men presonligen så tycker jag att du inte ska ha ett långt magasin utan ett kort!! (Som inte syns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ass snyggt....Men presonligen så tycker jag att du inte ska ha ett långt magasin utan ett kort!! (Som inte syns) Jo men då blir det en vanlig glock o inte en som i matrix o då passar den inte in men ska göra en med kort magg o laser o rail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gör en helt vanlig Glock och ge den till darkjak så han kan använda den till Sverige Resurected.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gör en helt vanlig Glock och ge den till darkjak så han kan använda den till Sverige Resurected.. Ok med då får någon texturera den åt mig mittenda villkår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Dom blir bara snyggare och snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Även om jag inte spelar gta på PC så vill ja klaga på att GRIM(back gör en massa mods för alla med uber pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Även om jag inte spelar gta på PC så vill ja klaga på att GRIM(back gör en massa mods för alla med uber pc. Denn klarar alla datorer den har bara 2400 polys så det e lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Denn klarar alla datorer den har bara 2400 polys så det e lungt Fast jag tänkte mer på om man hadde moddat alla vapen och kanske några bilar och hus också, fast det får man väl skita i om man inte har tillräckligt bra data då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Fast jag tänkte mer på om man hadde moddat alla vapen och kanske några bilar och hus också, fast det får man väl skita i om man inte har tillräckligt bra data då. Det handlar om prioitet klarar din dator av typ 20 nya bilar så klarar den av alla nya vapen o 10 bilar o 5 nya två hjulade så det e nog lungt.... klarar den INTE ens av spelet det utan massa nya saker o laggar tja då har du en skoldator eller nott o får skylla dig sj! Redigerad 9 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gjorde en med kort magg o rail. poly count: 2604 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Djävulskt snyggt, men vad är skillnaden mellan en MATRIX glock och en vanlig glock? är det magasinet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gjorde en med kort magg o rail. poly count: 2604 Får jag ha med den där Glocken i GTA:Sweden blir jag gla'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gjorde en med kort magg o rail. poly count: 2604 Öh.. Vad betyder/gör "rail"? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gjorde en med kort magg o rail. poly count: 2604 Den blev riktigt jävla snygg Ge den till darkjak å han kan använda det till sin mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Får jag ha med den där Glocken i GTA:Sweden blir jag gla'! Be my guest fixa bara en bra texturerare så e den din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Djävulskt snyggt, men vad är skillnaden mellan en MATRIX glock och en vanlig glock? är det magasinet? Japp typ:P men denna har en rail framme vid pipan med hål i så gasen går ur lättare jag har för mig att man kan panga fortaree eller nått då.. Sry men behövde hosta denna bilden för mitt personal photo sry Redigerad 9 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Det e något udda med zip filen till din nya tommy model kan du inte lägga upp den här?? Edit: siper snygga Redigerad 10 april, 2005 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det e något udda med zip filen till din nya tommy model kan du inte lägga upp den här?? Edit: siper snygga Den är reda uplagd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts