JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ganska interna grejer va eller? Nej da... Det va mer internt mellan Jeff Weise... Fick veta precis allt han skulle göra... Dock tycker jag han va snål med mödandet... Vafan 10 pers (inkl sig själv)... Dåligt... Men men... Han har nog det lika gött på andra sidan han me LOL... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag fattar inte vad nån här snackar om....Är nog för trött i ball....ehmm, skallen så här på kvällskvisten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej da... Det va mer internt mellan Jeff Weise... Fick veta precis allt han skulle göra... Dock tycker jag han va snål med mödandet... Vafan 10 pers (inkl sig själv)... Dåligt... Men men... Han har nog det lika gött på andra sidan han me LOL... LOL indeed. Någon har smuttat på en fredspipa tror jag bestämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vilken kabel? Ja kanske den som går från min Access Point till routern... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hey, kan du ta igen varför du är för Columbinemassakern? Det var en ganska livlig disskusion för ett tag sen gällande den här saken om jag inte minns fel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts