JMC Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hoppas du har det gött på din sida... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/EricH.jpg 1981/04/09 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hoppas du har det gött på din sida... 1981/04/09 Haha tack så mycket men jag fyller inte år nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Och vem handlar detta om? Onödig tråd kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Awww vilket antiklimax, håll god min för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Awww vilket antiklimax, håll god min för fan. Vem är Eric Harris? Aldrig hört talas om människan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha tack så mycket men jag fyller inte år nu Men lägg av... Du vet att jag drar av ditt nät nästa månad... Du får fan skaffa eget nu kan fan inte ha dig på mitt nät hela jävla tiden... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Men lägg av... Du vet att jag drar av ditt nät nästa månad... Du får fan skaffa eget nu kan fan inte ha dig på mitt nät hela jävla tiden... Vadå Ärligt varför? Jag ska ta eget. Men det blir till Augusti eller något. Kan jag inte få ha det till då? Kom igen va fan. Va lite hugglo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Yay, GTAsajtens Forum goes MSN Messenger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hoppas du har det gött på din sida... 1981/04/09 Ganska interna grejer va eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vadå Ärligt varför? Jag ska ta eget. Men det blir till Augusti eller något. Kan jag inte få ha det till då? Kom igen va fan. Va lite hugglo. Hugglo? Hahahaha va länge sen man hörde det ordet... Ärligt är du 5år eller 27... Jag sitter med och håller i din kabel... Snart åker den ut... Säger så här da. Ge mig 250kr/mån så får du ha kvar den till Dec 2005 om du vill... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vem är Eric Harris? Aldrig hört talas om människan. Inte? Vilken sten bodde du under, funderar på att semestra där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 JMC och EricHarris: Sitter ni i samma hus kan ni ju prata om det istället för att skriva här. GTA3freak: Istället för att skriva så så kan du ju säga vem det är för jag har ingen anning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vem är Eric Harris? Aldrig hört talas om människan. Om jag minns rätt var väl han en av snubbarna som dödade massor i den där skolan, som är dokumenterad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hugglo? Hahahaha va länge sen man hörde det ordet... Ärligt är du 5år eller 27... Jag sitter med och håller i din kabel... Snart åker den ut... Säger så här da. Ge mig 250kr/mån så får du ha kvar den till Dec 2005 om du vill... E du dum i huvet eller. Fan heller att jag betalr så mycket. Ditt kostar ju bara 299. Vafan ska jag betala nästan allt då. Hoppas dom blockar ditt konto här JÄVLA BÖG! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Är det kaviar eller mackaroner på kanterna av tårtan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 JMC och EricHarris: Sitter ni i samma hus kan ni ju prata om det istället för att skriva här. GTA3freak: Istället för att skriva så så kan du ju säga vem det är för jag har ingen anning. .. http://susning.nu/Eric_Harris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 JMC och EricHarris: Sitter ni i samma hus kan ni ju prata om det istället för att skriva här. Nä knappst han sitter typ en 60meter från mig... Huset bredvid... han är så jävla snål att han ville dela mitt nät... Så han sitter trådlöst på mitt nät nu... Så är det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 E du dum i huvet eller. Fan heller att jag betalr så mycket. Ditt kostar ju bara 299. Vafan ska jag betala nästan allt då. Hoppas dom blockar ditt konto här JÄVLA BÖG! Jahopp... Taskigt Jukas... Blev du offline nu... Taskigt för dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Om jag minns rätt var väl han en av snubbarna som dödade massor i den där skolan, som är dokumenterad. Oj titta va du kan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hugglo? Hahahaha va länge sen man hörde det ordet... Ärligt är du 5år eller 27... Jag sitter med och håller i din kabel... Snart åker den ut... Säger så här da. Ge mig 250kr/mån så får du ha kvar den till Dec 2005 om du vill... Vilken kabel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts