Ceone Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vid valet 2010 kommer feministpartiet ta ut 46% av rösterna, tvångsavrätta Reinfeldt, förbjuda alla icke-feministiska partier, sätta fotbojja på alla män, förbjuda alla chefsyrken för män, sätta utt en orättvis skatt riktad mot män. Sen kommer dom införa en ny religon som heter feminismen. Alla kvinnor ska bli betraktade som indiska kor.... Å deras största gud heter Shyman... (skyman?)....................... Några invändningar? Obs, detta är bara en spekulation.... Om det blir så kommer jag gå raka vägen in i riksdagen med en k-pist skjuta ner alla feminisiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag klarar inte av sådana här diskusioner. Förstår inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Ok jag ger upp, detta är inte en fråga för 12-åringar. Tur att ni inte får rösta iaf. Edit: Ni är ju nästan lika gamla som jag gjorde en felbedömning, tss. Tur att ni inte får rösta i alla fall i alla fall. Redigerad 9 april, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag må va barnslig, jag är 16... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Sen kommer vi fram till den punkten; Är F.I höger eller vänster? Jag tycker dom mest verkar vara högerexstremistiska, d.v.s nazister/fascister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Sen kommer vi fram till den punkten; Är F.I höger eller vänster? Jag tycker dom mest verkar vara högerexstremistiska, d.v.s nazister/fascister. Men tänk innan du talar. Har du ens läst vad de står för? Inse att det är moderaterna som ligger på högerkanten. (inte Reinfeldt då förståss, men partiet och dess grundmoraler) Edit: Dom har inte bestämt sig vilka partier dom kommer sympatisera med. Men deras åsikter låter ju åt vänster iaf. Redigerad 9 april, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Men alla pratar som dom på det sättet... Att dom anser att alla män bör utrotas, så jag trodde väl fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 RKU menar ju att alla som är lagda åt höger bör avrättas, så dom är väl ändå inte högerextremistiska. Å Moderaterna ligger absolut inte över gränsen för högerextremistiska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vote: Positivt Tycker inte att det borde behövas ett feministiskt parti egentligen, det borde vara en självklarhet att kvinnor är lika värda män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Som sagt - RKU= Riktigt Korkade Ungdomar. Eh, skämt åsido så får det inte bli Off- Topic. Jag tror inte ett femenistparti kommer bli så värst lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Eh, skämt åsido så får det inte bli Off- Topic. Jag tror inte ett femenistparti kommer bli så värst lyckat. Nej förhoppningsvis inte. Men om det nån gång blir nåt riktigt jämstäldighetsparti så skulle det ju va bra. Å då ska det inte heta feministiskt eller maskilint, neutrala (och liberala) tycker jag vore bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Denna rädsla för att kvinnan ska bli stark. Snarare en rädsla över att kvinnan som blir stark visar sig vara en hämndlysten kvinna. Typ Schyman. "Alla män ska bestraffas! Inga undantag, alla män ska stå till svars för våra förmödrars lidande!" Alla kvinnor ska bli betraktade som indiska kor Hedrande! Redigerad 10 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hedrande! Tycker inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är det val i år? Tror ni dom kommer komma över 4%-gränsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nästa val = 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Japp, och enligt opinionsmätningen kommer Moderaterna vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vem har rätt, Jacker eller Pimpen? När är valet ffs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Men det är inte säkert. Allt kan ändra sig på några dagar, å det är ju som sagt mer än ett år kvar... Men jag hoppas att moderaterna får styra upp landet igen, så vi håller trenden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Men det är inte säkert. Allt kan ändra sig på några dagar, å det är ju som sagt mer än ett år kvar... Men jag hoppas att moderaterna får styra upp landet igen, så vi håller trenden... Öööööö lol, så du menar att vi höll trenden under Carl Bildt. Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Skulle inte vilja påstå att allt var Bildts fel. Bankerna och folket hadde också ett visst ansvar för det. Och det skulle aldrig kunna ha hänt under ett vänsterstyre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts