Ufosxm Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Var Samuel L. Jackson med i Jurassic Park? vart? Han får armen avbiten av en Veliciraptor när han ska gå ner och tända på elen så att de kan få igång datorerna. Bruden går efter ner dit och någon lägger en hand på hennes axel. Hon säger "ohh mr Arnold" och tar tag i handen, men det är ju Samuels avbitna arm!! HJÄÄÄLP!! Vilka intriger =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Dom är kopior Haha, det säger du bara för att du själv är vit! Snart säger ni väl att alla japaner ser likadana ut också? De tycker så om oss också, ska du veta =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Haha, det säger du bara för att du själv är vit! Snart säger ni väl att alla japaner ser likadana ut också? De tycker så om oss också, ska du veta =) För det första kan du inte veta om jag är vit eller inte För det andra är jag inte rasse För det tredje får jag tycka att folk är lika, det angår inte dig För det fjärde så behöver du inte dubbelposta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Oj här kom man åt en öm punkt. Du har missuppfattat mitt inlägg helt =) Redigerad 9 april, 2005 av Ufosxm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Oj här kom man åt en öm punkt. Du har missuppfattat mitt inlägg helt =) Ja jag hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ja här ser vi då skillnaden Morgan Freeman Samuel L. Jackson Dom är kopior Ööööööööööööööh nej Morgan freeman är typ 20 år äldre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ööööööööööööööh nej Morgan freeman är typ 20 år äldre Kul för honom, jag tycker iaf dom är lika. Men vi alla tycker olika. Eller hur Berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag tycker att gtapimpfoolife ska sluta leka besserwisser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag tycker att gtapimpfoolife ska sluta leka besserwisser.. §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Läs reglerna jaeuegeauer (stavning). Inte kalla andra människor sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Coming to America Eddie Murphy Raw Älskar dom filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Läs reglerna jaeuegeauer (stavning). Inte kalla andra människor sådant Fan vad du håller på idag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Fan vad du håller på idag då Vadå vad har jag gjort? Jag bara retar honom lite, vi känner ändå varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Vadå vad har jag gjort? Jag bara retar honom lite, vi känner ändå varandra Okej, så bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts