Sjolander Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Alla som har sett friday after next har säkert märkst att det är pinky som gör bigsmokes röst.. och filmen i allmänt liknar san andreas ganska mycket på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Har inte sett filmen men så kan det säkert vara. Han som spelade Frank Tennpennys röst var ju bla med i Bruce den Allsmäktige så det är inga dåliga lirare som spelar rösterna. Har för mig att han hette Samuel L Jackson Redigerad 8 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Har inte sett filmen men så kan det säkert vara. Han som spelade Frank Tennpennys röst var ju bla med i Bruce den Allsmäktige så det är inga dåliga lirare som spelar rösterna. Har för mig att han hette Samuel L Jackson Har för mig?? :'( Du kan inte mena allvar att du inte vet vem Samuel L Jackson är? En av dom bästa skådespelarna någonsin Redigerad 8 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har för mig?? :'( Du kan inte mena allvar att du inte vet vem Samuel L Jackson är? En av dom bästa skådespelarna någonsin Men det pinsammt att blanda ihop olika personer. Men det är klart jag visste att han hette det men det lät bättre med har för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Men det pinsammt att blanda ihop olika personer. Men det är klart jag visste att han hette det men det lät bättre med har för mig Men vet du inte vilka filmer han spelar i? Blir nästan mörkrädd Kan nämna några: Jurassic Park, Pulp Fiction, Dödskyssen, Die Hard 3, Shaft, SWAT, The Great White Hype, Twisted, Coach Charter, Raw, Förhandlaren, Basic, Jackie Brown, 187, Deep Blue Sea m.m.m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Här är några filmer och andra grejor han har spelat röst i: Coach Carter Freedomland XXX: State of the Unionaka XXX2 Flight 121 aka Snakes on a Plane The Man Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith The Incredibles Twisted aka The Blackout Murders Unforgivable Blackness: The Rise and Fall of Jack Johnson Kill Bill Vol. 2 aka Kill Bill, Part 2 In My Country aka Country of My Skull The N-Håller med till 100%! Basic Actor Kill Bill Vol. 1 aka Kill Bill S.W.A.T. Unchained Memories: Readings from the Slave Narratives Changing Lanes Formula 51 aka 51st State The Art of Action: Martial Arts in the Movies No Good Deed aka The House on Turk Street XXX Actor Star Wars: Episode II - Attack of the Clones The Caveman's Valentine Unbreakable Actor Shaft Actor Rules of Engagement Deep Blue Sea Star Wars: Episode I - The Phantom Menace aka The Phantom Menace Forever Hollywood Sphere Actor The Red Violin aka Il Violino rosso Out of Sight The Negotiator Saturday Night Live: Samuel L. Jackson aka Saturday Night Live: Episode 436 Jackie Brown Eve's Bayou One Eight Seven aka 187 Actor The Directors: John Frankenheimer Happily Ever After Fairy Tales: Pied Piper A Time to Kill Trees Lounge The Long Kiss Goodnight Teens and Guns: Preventing Violence Hard Eight aka Sydney The Search for One-Eyed Jimmy aka The Search for One-eye Jimmy The Great White Hype Losing Isaiah Shaquille O'Neal: Larger than Life Kiss of Death Die Hard With a Vengeance aka Die Hard 3 aka Die Hard: With a Vengeance Fluke Hail Caesar Assault at West Point: The Court-Martial of Johnson Whittaker Ghostwriter: Who Burned Mr. Brinker's Store? The New Age Against the Wall Fresh Actor Pulp Fiction Menace II Society True Romance Amos & Andrew The Meteor Man National Lampoon's Loaded Weapon 1aka Loaded Weapon 1 Jurassic Park Juice Fathers and Sons Johnny Suede Jumpin' at the Boneyard White Sands Actor Patriot Games Jungle Fever Strictly Business Law & Order: The Violence of Summeraka Law & Order: Episode 014 Betsy's Wedding GoodFellas Mo' Better Blues Def by Temptation A Shock to the System The Return of Superfly Do the Right Thing Dead Man Out aka Dead Man Walking Sea of Love Coming to America School Daze Uncle Tom's Cabin Eddie Murphy: Raw aka Raw Performer Ragtime The Trial of the Moke Fighting for Freedom: Revolution & Civil War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Men vet du inte vilka filmer han spelar i? Blir nästan mörkrädd Kan nämna några: Jurassic Park, Pulp Fiction, Dödskyssen, Die Hard 3, Shaft, SWAT, The Great White Hype, Twisted, Coach Charter, Raw, Förhandlaren, Basic, Jackie Brown, 187, Deep Blue Sea m.m.m.m Ägd?? HAHA nu blir jag mörkrädd Redigerad 8 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Var Samuel L. Jackson med i Jurassic Park? vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Var Samuel L. Jackson med i Jurassic Park? vart? Jag är inte rasse ,men Samuel L Jackson är den svarta snubben i glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Ägd?? HAHA nu blir jag mörkrädd Vadå, jag sa inte att det var alla filmer jag visste Aja, skitsamma. Ursäkta för att jag trodde att du inte visste.. Men, men. Det är ju mer "kändisar" som spelar med i Vice City. T.ex Ray Liotta (Hannibal, förbjudet begär m.m), Burt Reynolds (Canonball run, flera äldre filmer m.m), En som spelar huvudperson i Miami Vice, har glömt namnet :"> m.m Redigerad 9 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jenna jameson gjorde candy suxxx röst i vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jenna jameson gjorde candy suxxx röst i vice city.. Det menar du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Yo män sjolander, gud vad du var uppmärksam då. Motherfreaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vadå, jag sa inte att det var alla filmer jag visste Aja, skitsamma. Ursäkta för att jag trodde att du inte visste.. Men, men. Det är ju mer "kändisar" som spelar med i Vice City. T.ex Ray Liotta (Hannibal, förbjudet begär m.m), Burt Reynolds (Canonball run, flera äldre filmer m.m), En som spelar huvudperson i Miami Vice, har glömt namnet :"> m.m Vilken karäktär har Ray Liottas röst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vilken karäktär har Ray Liottas röst?? Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag är inte rasse ,men Samuel L Jackson är den svarta snubben i glasögon. Varför skulle nån tro att du var rasist för att fråga det!?! jag menar, han är ju svart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Har inte sett filmen men så kan det säkert vara. Han som spelade Frank Tennpennys röst var ju bla med i Bruce den Allsmäktige så det är inga dåliga lirare som spelar rösterna. Har för mig att han hette Samuel L Jackson Ehm...Samuel L. Jackson är inte med i Bruce Almighty. Här är några filmer och andra grejor han har spelat röst i: Spelat röst i? Dom flesta av dom där är spelfilmer, så han har gjort mer än röst. Redigerad 9 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) En som spelar huvudperson i Miami Vice, har glömt namnet :"> m.m Philip Michel Thomas hette han som spelade Lance Vance röst. Han var mest känd i Miami Vice där han spelade som Tubbs. High Chaparall har även varigt med i, ni vet med Filip och Fredrik Ehm...Samuel L. Jackson är inte med i Bruce Almighty. Ok, men vem är han som gjorde satt han vart gud dåra Edit: jag sa att jag inte ville blanda ihop honom Redigerad 9 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ok, men vem är han som gjorde satt han vart gud dåra Vem som spelar gud? Morgan Freeman. En ännu större skådespelare än Samuel, så det förvånar mig att du inte kan se skillnad mellan dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Ja här ser vi då skillnaden Morgan Freeman Samuel L. Jackson Dom är kopior Redigerad 9 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts