jaeger Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Någon som vet var man kan införskaffa sig en maffia hatt i stockholm:D jag menar en hatt som italienska maffian hade på 30 talet eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hattaffärer finns det lite här och var i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Eller åk till Arlanda och flyg till Sicilien och sno en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Antar att du menar en fedorahatt. Kan du hitta i princip vilken hattaffär som helst. Om du nu bor i Stockholm är det väl bara att ta första bästa tåg in till Centralen och lalla in på NK. Buona fortuna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Crice: palla köpa en hatt skitdyrt bara för de e ett fancy märke, jag vill ha en billig jävel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Crice: palla köpa en hatt skitdyrt bara för de e ett fancy märke, jag vill ha en billig jävel.. Fancy märke? Köp en billig fedorahatt då, I couldn't care less. Fedora är alltså inget märke, utan själva hattmodellen. Typ som yllemössa eller plommonstop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Crice: palla köpa en hatt skitdyrt bara för de e ett fancy märke, jag vill ha en billig jävel.. Skriv då de i din första post. Du frågade en sak, han svarade. Då ska du väl förhelvete inte klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Buona fortuna. Älska de där 2 orden tillsammans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Älska de där 2 orden tillsammans... Mjo, lite italienska sitter väl aldrig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Skriv då de i din första post. Du frågade en sak, han svarade. Då ska du väl förhelvete inte klaga! Klag? jag sa bara att jag inte vill betala mkt pengar för den:D Crice: tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Crice: tack!!! Prego. (Argh, kan inte låta bli. :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Mm Fedora ..... Nu måste jag lira lite Mafia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts