Jump to content

Liberty?

Share

Recommended Posts

Nej, bara en liten del finns med. Restaurangen där man spränger en bil med bilbomb och det står "eat until you explode" på en skylt.

En stor del av marken är inte ens stabil att gå på och försöker man gå på den så ramlar man igenom i ett evigt svart hål.

Liberty City går att komma till genom några "ghost"-dörrar. Ett sätt att komma till staden är att gå in i ett gym i Los Santos, döda alla där inne och sen ta en jetpack över taket. Ja, taket är inte statiskt och går alltså att åka igenom =)

Med lite om och men så kan man hitta en gul markör i allt det svarta. Man går in i den och kommer till de hemliga världarna, om man säger så.

Därifrån kan man komma till hemliga barbershops, klädbutiker och Liberty City.

Någon kan kanske länka guide så att vi alla får pröva? =)

Jag har lyckats en gång genom en guide med kartor på platser som har såna gula markörer.

Men det är inte nå roligt där, så egentligen är det inte värt att flyga dit mer än att vara med om just känslan av att ha hittat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, bara en liten del finns med. Restaurangen där man spränger en bil med bilbomb och det står "eat until you explode" på en skylt.

En stor del av marken är inte ens stabil att gå på och försöker man gå på den så ramlar man igenom i ett evigt svart hål.

Liberty City går att komma till genom några "ghost"-dörrar. Ett sätt att komma till staden är att gå in i ett gym i Los Santos, döda alla där inne och sen ta en jetpack över taket. Ja, taket är inte statiskt och går alltså att åka igenom =)

Med lite om och men så kan man hitta en gul markör i allt det svarta. Man går in i den och kommer till de hemliga världarna, om man säger så.

Därifrån kan man komma till hemliga barbershops, klädbutiker och Liberty City.

Någon kan kanske länka guide så att vi alla får pröva? =)

Jag har lyckats en gång genom en guide med kartor på platser som har såna gula markörer.

Men det är inte nå roligt där, så egentligen är det inte värt att flyga dit mer än att vara med om just känslan av att ha hittat det.

Fräckt! Måste testa det nångång :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försökte komma till LC med harriern (stavning?) Jag åkte samma riktining som i uppdraget men det gick inte. Flög kanske i 1 timme.

Du måste vara i spökvärlden för att komma dit. Ett sätt är att dra till Ganton Gym, döda alla där inne och sen ta en jetpack upp genom taket. Åk två kvarter åt öst så finns det en gul markör som man kan gå in i. Då kommer man till spökvärlden. Jag vet inte riktigt åt vilket håll som Liberty City ligger, men det finns nånstans där.

I spökvärlden kan du se massa rum å shit som används bland annat i cutscenes i spelet. Man kan bland annat gå in i horseracing-rummet och det finns en hemlig barbershop där också med gömda tatueringar.

Bara att flyga runt med jetpacken och leta rum! Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor