THUG2 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Seriöst alltså, finns verkligen hela Liberty i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Seriöst alltså, finns verkligen hela Liberty i SA??? *Spoiler Ja du kommer dit i ett uppdrag! Du kan ta dig dit igen med hjälp av olika fusk! Hur du går tillväga hittar du om du söker på LC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nja, hela... Det är bara en resturang. Inget annat är solitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Precis, låååångt ifrån hela LC är spelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Precis, låååångt ifrån hela LC är spelbart. OFFTOPIC: Skulle din signatur vara ett hot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej, bara en liten del finns med. Restaurangen där man spränger en bil med bilbomb och det står "eat until you explode" på en skylt. En stor del av marken är inte ens stabil att gå på och försöker man gå på den så ramlar man igenom i ett evigt svart hål. Liberty City går att komma till genom några "ghost"-dörrar. Ett sätt att komma till staden är att gå in i ett gym i Los Santos, döda alla där inne och sen ta en jetpack över taket. Ja, taket är inte statiskt och går alltså att åka igenom =) Med lite om och men så kan man hitta en gul markör i allt det svarta. Man går in i den och kommer till de hemliga världarna, om man säger så. Därifrån kan man komma till hemliga barbershops, klädbutiker och Liberty City. Någon kan kanske länka guide så att vi alla får pröva? =) Jag har lyckats en gång genom en guide med kartor på platser som har såna gula markörer. Men det är inte nå roligt där, så egentligen är det inte värt att flyga dit mer än att vara med om just känslan av att ha hittat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej, bara en liten del finns med. Restaurangen där man spränger en bil med bilbomb och det står "eat until you explode" på en skylt. En stor del av marken är inte ens stabil att gå på och försöker man gå på den så ramlar man igenom i ett evigt svart hål. Liberty City går att komma till genom några "ghost"-dörrar. Ett sätt att komma till staden är att gå in i ett gym i Los Santos, döda alla där inne och sen ta en jetpack över taket. Ja, taket är inte statiskt och går alltså att åka igenom =) Med lite om och men så kan man hitta en gul markör i allt det svarta. Man går in i den och kommer till de hemliga världarna, om man säger så. Därifrån kan man komma till hemliga barbershops, klädbutiker och Liberty City. Någon kan kanske länka guide så att vi alla får pröva? =) Jag har lyckats en gång genom en guide med kartor på platser som har såna gula markörer. Men det är inte nå roligt där, så egentligen är det inte värt att flyga dit mer än att vara med om just känslan av att ha hittat det. Fräckt! Måste testa det nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 OFFTOPIC: Skulle din signatur vara ett hot? Hehe, nejdå, snarare ett tips till nyare medlemmar så de undviker att bli lynchade av vissa på detta forum ohyfsade personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Liberty City-guide i SA på gamefaqs.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag försökte komma till LC med harriern (stavning?) Jag åkte samma riktining som i uppdraget men det gick inte. Flög kanske i 1 timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Finns det inte redan ett antal trådar om detta ämne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 SÖK!!!!1111101!!!!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag försökte komma till LC med harriern (stavning?) Jag åkte samma riktining som i uppdraget men det gick inte. Flög kanske i 1 timme. Du måste vara i spökvärlden för att komma dit. Ett sätt är att dra till Ganton Gym, döda alla där inne och sen ta en jetpack upp genom taket. Åk två kvarter åt öst så finns det en gul markör som man kan gå in i. Då kommer man till spökvärlden. Jag vet inte riktigt åt vilket håll som Liberty City ligger, men det finns nånstans där. I spökvärlden kan du se massa rum å shit som används bland annat i cutscenes i spelet. Man kan bland annat gå in i horseracing-rummet och det finns en hemlig barbershop där också med gömda tatueringar. Bara att flyga runt med jetpacken och leta rum! Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Testar med en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har för mig (lovar inte) att LC ligger låååångt ovanför Los Santos. men det kanske inte gäller i spökvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Vadå? ligger LC i luften ovanför Los Santos? phett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har för mig (lovar inte) att LC ligger låååångt ovanför Los Santos. men det kanske inte gäller i spökvärlden. Jaapp det ligger en bit upp i luften, det är därför man behöver gameshark koder så man flyger högre med Jetpack så man kommer dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts