THUG2 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Finns säkert massor med såna här topics men ändå... VAD VILL DU HA I NÄSTA GTA? Fordon Vapen Story Utspelas vart? Nya spelelement m.m. m.m. m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Om det finns massa topics, varför startar du en ny dåra??. Vill iaf att det ska finnas fler bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ubåtar, skateboard. Alla vapen som finns på riktigt vill jag ha. Story som den var i San Andreas. Fast annan förstås, plus den ska vara MYCKET MYCKET MYCKET längre. Utspelas i fattiga områden, och rika. Och medel. Och jag vill ha det i Los Angeles. Jag vill att man ska kunna resa till olika ställen också. Till sist vill jag ha allt som finns på riktigt i nästa GTA-spel. Drömspel, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vet inte om det skulle passa GTA, men det hade varit kul om man kunnat göra sin egen gubbe! Iofs kan man ju nästan det i SA. Förövrigt: Mer bilar. Fler hus att gå in i. Större bana. Längre story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad jag har hört så fick Rockstar Games inte något tillstånd att använda exakta kopior av bilar och inte heller döpa liknande till t.e.x Porsche 911.... Så jag tycker att dom sak kämpa för att få det!! och då använda kända bilar som Volvo SAAB, JEEP, mm. Och som alla andra säger: En mycket mycket längre story!! Det skulle vara väldigt roligt om man kunnde ha olagliga streetrace på nätterna någon stans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Fordon: Tjaa, jag är nog egentligen ganska nöjd med de som finns. Vapen kanske inte ett vapen, men jag skulle vilja kunna ha en bärbar stereo i spelet så att man kan lyssna på radio även när man går till fots, inomhus etc. Story vet inte riktigt, men något som är riktigt starkt sammanlänkat med de andra GTA-spelen. t ex om vad Catalina och Claude/GTA 3-snubben gjorde mellan San Andreas (alltså råna banker och sno bilar som huvudintresse, och meningslöst dödande i maffians (eller nåt) tjänst i andrahand). då skulle det vara lite ballt om man kunde välja mellan att vara Catalina och Claude. men detta skulle kanske inte vara så roligt, så snarare skulle man vara en yngling från landet som cruisade runt i amerika anno 1969, mötte hippies och försökte bli en mästerbrottsling, för att därefter ta sig till San Fierro (eftersom det ska likna San Fransisco, hippiesarnas med mera "favoritstad") som nu (-69) är blomstrande och färgglatt. där träffar man en ung The Truth och en ännu yngre polisaspirant Tenpenny (bara för att jag vill ha tillbaka Samuel L Jackson..). Utspelas vart? en fiktiv amerikansk stat med stor- och småstäder, ungefär som San Andreas, men mer variation, typ fjäll och stora granskogar, nåt Miamiliknande ställe med vajande palmer etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Vill att nästa GTA utspelas i New York(Med förorter, ex. Newark, New Jersey m.m). Ska utspelas på 70-80-talet eftersom jag gillar den tidens bilar och vapen. Och i det spelet (lite skruvat) får man veta att alla de förra GTA-spelen har varit en serietidning med falska namn på riktiga städer i ett försök att skildra USA. Finns tre olika serietidningar (Vice City, Liberty City och San Andreas). Ska försöka hitta på en story Redigerad 10 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kom på en sak. Vill att poliserna ska vara smartare, och att dom börjar jaga en om man typ håller på att köra på trottoarerna och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kom på en sak. Vill att poliserna ska vara smartare, och att dom börjar jaga en om man typ håller på att köra på trottoarerna och liknande. Vill också att poliserna ska haffa en eller ge böter för trafikbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag vill att det ska vara olika årstider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kom på att jag tycker att man ska bli bemött av hur man ser ut och beter sig (det ska finnas olika alternativ på vad man kan säga, även i mellansekvenserna). t ex om du ser ut som en hippie och svarar "Far out, dude!" eller "Bad kharma, man!" på allt kommer en fördomsfull kostymklädd maffiaboss att ge dig lättare uppdrag (eftersom de inte tror att du klarar av något komplicerat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Vill också att poliserna ska haffa en eller ge böter för trafikbrott. Jaaa såsom i spelet Mafia Polisen säger: "Step out of the car" Sen man ska gå ut ur bilen och polisen ger böter!!! Härligt Redigerad 10 april, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jaaa såsom i spelet Mafia Polisen säger: "Step out of the car" Sen man ska gå ut ur bilen och polisen ger böter!!! Härligt Typ om man står still så stannar polisen och siktar på bilen man sitter i och säger det... Och sen kan man typ dra iväg och så skuter dom och kör efter!! Ass grymmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Mycket mer landsbygd, och den ska vara mer levande... Onlinestöd "Teleport" mellan städerna (om det blir väldigt stort) Inga radiostyrda uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag vill inte ha en så tråkig story som att man "ska kämpa för att bli en superskurk", jag vill mer att det ska vara invecklat - som i typ Mafia. Han är inte ute efter att bli en Mafioso, han bara blir det av en slump. Sedan så sker det en massa incidenter som gör livet för honom jävligt. Jag vill ha en högklassig story med många tvister och inte så förutsägbart. Det låter väl mysigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hehe, eller att kunna ta körkort, och att polisen ska kunna ta det. Fast det kanske man kan i SA? Har iaf hört om någon körskola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hehe, eller att kunna ta körkort, och att polisen ska kunna ta det. Fast det kanske man kan i SA? Har iaf hört om någon körskola. Nja något körkort tar man inte, men det finns en bilskola. Där gör man olika övningar och får sedan belöning i form av medaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nja något körkort tar man inte, men det finns en bilskola. Där gör man olika övningar och får sedan belöning i form av medaljer. Bilarnas handling blir ju även lätthanterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Bilarnas handling blir ju även lätthanterade. Pga att man får högre driving-skill ja. Det jag ville säga var att inget körkort tas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jo, men jag sa bara det att man fick mer än medaljer som belöning. Destu högre d-skill desto lättare är det att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts