Danne Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Hej! Jag undrar hur många vapen och vilka vapen finns det? Och jag har en fråga till. På tredje uppdraget där man ska sno den där finna antik saken. Jag behöver hjälp på det för att jag har lyckats sno den men när jag ska sticka så tar det en evighet tills jag är framme och poliserna attackerar hella tiden. Hjälp!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 titta i någon av de andra tråderna om the getaway, du hittar kanske nått där. Annars så kan du ju ställa den frågan i nån annan tråd om the getaway. Onödigt att skapa en ny tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 de är de väll inte! han kanske behöver hjälp. men hjälp honnom istället!!!!!! men jaja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 de är de väll inte! han kanske behöver hjälp. men hjälp honnom istället!!!!!! men jaja! Min gissning är att han har löst det eftersom det var 2 år sedan han skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts