Ronin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jaa... jag vet att ni alla har varit med om ett par saker i San Andreas som ni gärna skulle vilja spela in. Något häfigt som händer helt plötsligt, och man tänker F*N!!! Iallafall, flera sånna saker har hänt mig... En sak var att jag åkte med motorcykel på motorvägen i LV och så vände jag håll, då kom en taxi bakom och körde på mig. Taxin träffade motorcykeln på sidan, och det blev som ett insane jump för taxin... den lixom voltade framåt över mig, med nosen före, och landade rätt, sedan fortsatte att åka. Det skulle vart skitsnyggt o fånga på film. En annan sak... idag så drog jag fram AK:n på lång, alltså j*vligt lång distans, riktade den mot en bil som höll på att försvinna ur min åsyn, jag sköt ett skott och den sprängdes, skitsnyggt var det, som när man skjuter i bensinluckan. Har det hänt er något häftigt? --Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 När jag och min polare körde 2 Player och han stod på vingen på planet och jag styrde det. När vi skulle gå in för landning i San Fierro rörde sig det klantet så han flög av typ 500 m över marken. Jag gjorde en volt med det stora planet i ett försök att rädda hans liv... RIP: Robin Andersson Ni kan ju tänka er hur snyggt det hade vart om jag skulle lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 När jag och min polare körde 2 Player och han stod på vingen på planet och jag styrde det. När vi skulle gå in för landning i San Fierro rörde sig det klantet så han flög av typ 500 m över marken. Jag gjorde en volt med det stora planet i ett försök att rädda hans liv... RIP: Robin Andersson Ni kan ju tänka er hur snyggt det hade vart om jag skulle lyckats Haha, nån kommer säkert lyckas med det och lägga in det i en film när det kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha, nån kommer säkert lyckas med det och lägga in det i en film när det kommer till PC. Mjo, hehe.. Var ju inte så herrans lätt eftersom jag hade "privatplanet", det vita medelstora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag blev påkörd av ett plan när jag var i luften med en quad, jag hade hoppat från mt chilad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag blev påkörd av ett plan när jag var i luften med en quad, jag hade hoppat från mt chilad Hahahahahah Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 JAg försökte fly från polisen(hade 2 stjärnor) i LV och så helt plötsligt så kom det en polisbil falllandes ner från himmlen, den landade aldeles framför mig i samma fil och började genast jaga mig. samma sak hände en gång till efter att jag blivit av med den andra snuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 JAg försökte fly från polisen(hade 2 stjärnor) i LV och så helt plötsligt så kom det en polisbil falllandes ner från himmlen, den landade aldeles framför mig i samma fil och började genast jaga mig. samma sak hände en gång till efter att jag blivit av med den andra snuten. Jag hoppade fallskärm från ett höghus i SF och landade just framför spårvagnen, och blev överkörd.. Inte så märkvärdigt.. mer irriterande.. och så hoppade jag ur ett plan på ganska hög höjd, satte på fallskärmen väldigt tidigt.. så jag släppte den. och landade på ett flygplan som kom åkande under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag hoppade fallskärm från ett höghus i SF och landade just framför spårvagnen, och blev överkörd.. Inte så märkvärdigt.. mer irriterande.. och så hoppade jag ur ett plan på ganska hög höjd, satte på fallskärmen väldigt tidigt.. så jag släppte den. och landade på ett flygplan som kom åkande under Hehehehehehe, det händer ju inte varje dag precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mattzki Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Hehehehehehe, det händer ju inte varje dag precis Verkligen inte. Hade det vart på riktigt hade man ju sugits in i motorn (om det vart stort passagerar plan) / Detta inlägg är skrivet av Wu Zi Mu, är inloggad på min kompis anv., han har auto-login :S Redigerad 9 april, 2005 av mattzki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När jag gjorde 3 stycken fråmtvolt skit snabb med en bil så landar man perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När jag gjorde 3 stycken fråmtvolt skit snabb med en bil så landar man perfekt Översättning till svenska: "När jag gjorde 3 stycken framåt volter med en skitsnabb bil så landade jag perfekt " Är det så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag var nyss med om krashande-flygplan-buggen. Kom ut ur Burger Shot (San Fierro) och satte mig i bilen. Just innan jag ska köra iväg så ser jag ett flygplan störta rakt ner mellan husen och explodera. Var ju lite mäktigt och inte minst oväntat! =) Jag satt dessutom på video-innet här vid datorn, så hade jag varit lite snabb på F5-knappen kunde jag spelat in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Översättning till svenska: "När jag gjorde 3 stycken framåt volter med en skitsnabb bil så landade jag perfekt " Är det så du menar??? Vem fan bryr sig. Alla fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vem fan bryr sig. Alla fattar vad jag menar. Nej, faktiskt inte Får tacka Vice24 för den fina översättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Haha,ja tack för översättningen. On-Topic: Ja,var på väg till Mt-Chiliad med Mavericken när jag ser ett gul,lysande "boll" komma från höger och kör förbi mig precis framför mig. Efter sig lämnar den en vit strimma. Det var mitt på dagen och ljust, så jag såg att det inte var något flygplan eller så. Någon som vet vad det kan ha varit? Har inte velat skapa en ny topic om detta,visste att ingen ändå skulle tro mig,och säga att jag ljög om ufon:n och massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har inte spelet själv, men spelade hos en kompis, så körde jag vid vinewood skylten och då satt jag mig i eb bil och då kom en mustang liknande flygplan och flög in i mig så bilen sprängdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Vem fan bryr sig. Alla fattar vad jag menar. Haha,ja tack för översättningen. Nej, faktiskt inte Får tacka Vice24 för den fina översättningen Haha tack till båda, det var så lite så! Det VAR faktiskt svårt att fatta vad du menade! Vet fortfarande inte till 100% om du menade 3 st skitsnabba volter eller om du gjorde 3 volter med en skitsnabb bil! jag chansade att du menade allternativ 2! Tweak: Jag tror faktiskt att det kan röra sig om dåligt gjorda flygplan trots allt! Har för mig att UFOXM mer eller mindre bevisade detta! (ufxm, kan vi få en bekräftelse?!) Redigerad 10 april, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ja, det skulle det ju kunna vara. Men den vita randen bakom,var kom den ifrån? Den var kvar i flera minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts