GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Han sökte på google BTW: Leatherface Tack för länken! Np ägaren där e as shyst jag har fott massa grejeor av han till ex akira motorcykeln o massa film till ex day of the dead (Var stammis där innnan när jag var mindre ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Np ägaren där e as shyst jag har fott massa grejeor av han till ex akira motorcykeln o massa film till ex day of the dead (Var stammis där innnan när jag var mindre ) Då kan man fjäska in sig lite då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Då kan man fjäska in sig lite då, eller? Haha nej jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ibland kunde Åhus vara lite större och ha lite mera saker som man kan köpa! Men man värkar ju ha en bra kontakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ibland kunde Åhus vara lite större och ha lite mera saker som man kan köpa! Men man värkar ju ha en bra kontakt Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vad menar du? Precis som där står Ett jätte film lager t.ex. men min fantasi kan balla ur ibland när ja har trist så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Precis som där står Ett jätte film lager t.ex. men min fantasi kan balla ur ibland när ja har trist så Min nya fantasi som jag har är att du och jag skulle ha ett stort dator, DVD, spel varohus i centrala London :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vet nån hur michael myers ser ut under masken? kan nån kanske visa bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vet nån hur michael myers ser ut under masken? kan nån kanske visa bild? Har tyvärr ingen bild men man får väl se hans ansikte i slutet av 1 och början av 2? Inte för att vara rasitisk då men ja har för mig han var "svart". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Inte för att vara rasitisk då men ja har för mig han var "svart". Hur långt ute i skogen har du varit och cyklat? Edit: Här är han utan mask, nästan iaf. http://www2.filmweb.no/multimedia/archive/00026/Mike_Myers_i_Austin__26686e.jpg Redigerad 15 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har tyvärr ingen bild men man får väl se hans ansikte i slutet av 1 och början av 2? Inte för att vara rasitisk då men ja har för mig han var "svart". Sista dagen på prakiken idag, och en schysst snubbe där gav mig halloween del 2 bara sådär på vhs så..därför, kanske inte tänkte på ansiktet i början, får se den igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Varför skulle det vara rasistiskt att säga svart, de var fan bland de dummaste jag hört BTW: I ettan ser man han när han sitter på taket på en bil och sen springer ner därifrån. Man ser inte ansiktet men man ser att han är vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 BECK!!! Jag tycker dem filmerna e mycke läskigare än typ the ring o annat sånt... Det e så realistiskt liksom.. vågar inte kolla på beck-filmerna längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 BECK!!! Jag tycker dem filmerna e mycke läskigare än typ the ring o annat sånt... Det e så realistiskt liksom.. vågar inte kolla på beck-filmerna längre! Håller med till 100% Beck är mkt läskigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hur långt ute i skogen har du varit och cyklat? Edit: Här är han utan mask, nästan iaf. http://www2.filmweb.no/multimedia/archive/00026/Mike_Myers_i_Austin__26686e.jpg HAHAHAHAHAHAHA DAMN honom skulle man inte vilja möta i skogen nån sen kväll Men asså The ring filmen va läskig första gången ( va lite förvirrad vid vissa delar ) andra gången så förstog man allt kanske små creppy tredje gången (såg den me en polare) så hon höll på att skita på sej medans ja undrade om ja hade hällt salt på popcornen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Håller med till 100% Beck är mkt läskigare MM! Äntligen nån som håller med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Beck är bra filmer men dem är inte läskiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 VAd har bäck med rysare o skräck o göra ? det är ju deckare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Varför skulle det vara rasistiskt att säga svart, de var fan bland de dummaste jag hört BTW: I ettan ser man han när han sitter på taket på en bil och sen springer ner därifrån. Man ser inte ansiktet men man ser att han är vit Vissa kanske tycker det BTW: Har för mig man ser han lite tydligare i ettan Redigerad 16 april, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vissa kanske tycker det BTW: Har för mig man ser han lite tydligare i ettan Men LOL!! Vad ska man säga då när man menar Negrar eller svarta? "ja har för mig han var....ehmm.....ja jag skiter i det.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts