GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Seriöst? Inte mina grannar heller! Själv satt jag och kollade igewnom hela! ^^ Någon mer som följde tvåans "klassiska skräckfilms-serie" klockan två på natten i typ ett halvår? Själv kollade jag på varenda film! Brukar bli rädd när jag kollar på skräckfilm, vilket enligt mig är det roliga! saw var inte så läskig tycker jag! Passar bättre som thriller, eller deckare! Älska scenen i the grudge när ungen sitter och mjauar! Det är vad jag kallar humor! Saw var jävligt bra men passar nog bättre som thriller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Saw var jävligt bra men passar nog bättre som thriller Nej passar bäst som rysare Tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Nej passar bäst som rysare Tycker jag Bara för att någon blir plågad elelr visar blod betyder det inte att det behöver vara en rysare eller skräck Redigerad 14 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Bara för att någon blir plågad elelr visar blod betyder det inte att det behöver vara en rysare eller skräck Nej har jag sakt det? Men jag anser att den är en rysare så som många andra. Och i en rysare händer oftast en del obehagliga scener, eller ska man säga brutala? Och de kan man ju inte säga att Saw inte har eller hade Redigerad 14 april, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Rysare är en skräckfilmgenre som inriktar sig mer på det (para-)psykologiska planet än det fysiska. Oftast med spöken och/eller andra paranormala inslag.Thriller är en genre inom litteraturen och filmen. Ungefär som en obehaglig deckare, likt giallo, men inte med så stor inriktning på själva morden. Snarare tvärtom - så lite av morden som möjligt visas. Thrillers är ofta tämligen realistiska, och det känns som om det i filmen skulle kunna hända i verkligheten. Seriemördare är ett återkommande tema i thrillers. Svensk titel: Saw Originaltitel: Saw Genre: Skräck / Thriller Produktionsland: USA Premiärår: 2004End of story. ------ Btw, någon som har sett "Tales from the darkside" eller domdär två filmerna som Stephen King har gjort med små skräckfilmer i? Creepshow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ja, hehe.. Japp, följde den. Med undantag för Evil Dead då EDIT: Btw, någon som har sett "Tales from the darkside" eller domdär två filmerna som Stephen King har gjort med små skräckfilmer i? rätt gamla, kommer inte ihåg namnet :"> Jag har sett "Tales from the darkside" Riktigt rolig i slutet Funnylin: Det var de jag menade men fick inte fram orden i mina fingrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 End of story. ------ Creepshow? OOoo creepsow kollade jag alltid på när jag var liten har tidningen "serien" och en 2 meter bred och 4 meter hög plansh när "skeletet" sitter i en biosalong ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Creepshow? Ja, så heter dom jag. Askul enligt mig, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Ja, så heter dom jag. Askul enligt mig, hehe Jag har sett 2. För jävla härlig Mr.Creep Mr.Creep Mr.Creep! Redigerad 15 april, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag har sett 2. För jävla härlig Mr.Creep Mr.Creep Mr.Creep! Haha jag har figuren "freddy kreuger" som du har i din signatur:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Haha jag har figuren "freddy kreuger" som du har i din signatur:P Okej Var hittar man sådana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) American psycho ikväll... Inte för jag har sett den men den värkar bra(kl 0.05)(svt 1) Aja, The texas chainsaw massacre var/är ju bra. Sen har vi ju white noise som var ganska bra och sen hide and seek som var mycket bra. Redigerad 15 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Colorado: Sådana kan man hitta om man söker på google Ska se "Seed of Chucky" ikväll, alldeles alldeles ensam utan min granne som påstår att han inte får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag bryr mig inte om Saw är en skräckfilm eller inte, ja tycker den är skitbra. Läskig första gången man såg den, eller läskig å läskig? de mesta läskiga är ju typ "äckigt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 American psycho ikväll... Inte för jag har sett den men den värkar bra(kl 0.05)(svt 1) American psycho ikväll... Inte för jag har sett den men den värkar bra(kl 0.05)(svt 1)Den är skitrolig! Nya eller gamla versionen? Aja, den är iaf grundaren till alla mördare i duschar! Fett nice! Texas chainsaw är min favoritfilm, älska när han sätter fast honom på kroken! (ja, jag är seriös! Jagf tycker om den scenen) Ska se "Seed of Chucky" ikväll, alldeles alldeles ensam utan min granne som påstår att han inte får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Den är skitrolig! Nya eller gamla versionen? Aja, den är iaf grundaren till alla mördare i duschar! Fett nice! Texas chainsaw är min favoritfilm, älska när han sätter fast honom på kroken! (ja, jag är seriös! Jagf tycker om den scenen) American Psycho och Psycho är inte samma film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 American Psycho och Psycho är inte samma film. Oups, precis! Sorry by that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Colorado: Sådana kan man hitta om man söker på google Ska se "Seed of Chucky" ikväll, alldeles alldeles ensam utan min granne som påstår att han inte får WOHO Dom är väl inte aldedes för dyra? Btw: ingen som vet var man kan köpa Alice, Sweet Alice (Holy Terror) på nån svensk hemsida eller kanske en utländsk om det är svensk text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Okej Var hittar man sådana? Hahah vart hittade du du signaturen då?? btw du kan beställaden på BACKLIST tror jag den ser ut som på bilden --->(står jämte "lether face") Hhaha NOOO jag glömde ROBOCOP!! figuren haha man kan bara se hans platta i mitten DAMN!! Redigerad 15 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hahah vart hittade du du signaturen då?? btw du kan beställaden på BACKLIST tror jag den ser ut som på bilden --->(står jämte "lether face") Han sökte på google BTW: Leatherface Tack för länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts