kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Förstört? På vilket sätt då menar du? Svårt att förklara men sak försöka. Det är många små-fjortisar som går runt och tycker att Scream är en kass skräckfilm. Om man säger att den är bra så säger dem att den är skit kass. Och i själva verket har dem inte sett så många andra. Ahhh det är extremt svårt att förklara hur jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) "Det" har satt spår i mig sen jag såg den när jag var 5. Mörkrädd, clown fobier m.m. Tog mig fram tills jag vad 16 innan jag vågade se den igen och slutet förstörde allt. Det som hade skrämt mig mest i hela världen blev en SPOILER!!!! ful spindel SPOILER!!! Hanibal triologin är mycket skön med. Pestens tid, Evil dead. Finns mer, mycket mycket mer. The Thing. Den är också otroligt bra! Redigerad 9 april, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Hmm om man inte ser slutet så drömmar man om hur slutet man-tror-det-slutar.. och det är bara värre! så när jag såg den.. öhm.. typ 11-13 år eller nåt, så sluta jag se den där när *SPOILER* "han" kör en kniv honom igenom hövet i toan*SPOLIER* och sen drömmde jag hur den skulle sluta och drömmde mardrömmar om det skitlänge så, mitt tips. se klart på en skräckfilm.. om du vågar! Redigerad 9 april, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Tittade på Evil Dead när den gick på SVT förra året nångång. Var så läskig enligt mig så jag såg inte ens halva filmen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) "Det" har satt spår i mig sen jag såg den när jag var 5. Mörkrädd, clown fobier m.m. "Det" har oxå gjort intryck på mig ( såg den när ja va 8 ) håller på nu att komma över clown fobier men inte hatet för clowner. annars gillar ja The shining Hannibal filmerna Fredagen den 13:e Redigerad 9 april, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 "Det" har satt spår i mig sen jag såg den när jag var 5. Mörkrädd, clown fobier m.m. Tog mig fram tills jag vad 16 innan jag vågade se den igen och slutet förstörde allt. Det som hade skrämt mig mest i hela världen blev en Hanibal triologin är mycket skön med. Pestens tid, Evil dead. Finns mer, mycket mycket mer. The Thing. Den är också otroligt bra! Håller med dig att DET eller IT var bra ända till i slutet Evil Dead är ganska bra men det ser så jävla fult ut i någon scen i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Håller med dig att DET eller IT var bra ända till i slutet Evil Dead är ganska bra men det ser så jävla fult ut i någon scen i slutet Evil Dead är klockren för sin tid. Hur kunde jag glömma Army of Darkness.. Humorn blandat med skräcken i Army of Darkness finns det inte mycket som bräcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Min e nog DAWN of the DEAD från 70 men den nya inspelade versionen var väldigt bra med hoppas bara att sista i triologin "DAY of the DEAD" blir bäst av alla ny inspelade George A. romero zombie filmer Eller den svenska "EVIL ED" så jävla bra Redigerad 14 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Min e nog DAWN of the DEAD från 70 men den nya inspelade versionen var väldigt bra med hoppas bara att sista i triologin "DAY of the DEAD" blir bäst av alla ny inspelade George A. romero zombie filmer Eller den svenska "EVIL ED" så jävla bra Har hört att Day of Dead var den absolut sämsta i "of dead"-trilogin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har hört att Day of Dead var den absolut sämsta i "of dead"-trilogin Nej inte så men den kommer nog blir jävligt bra för den nyaste av dom ny gjorda är ju 3 ggr bättre än originalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Av alla skräckfilmer så har ingen film skrämt mig, utom Day of the dead. Dawn of the dead var bättre men inte så jätte läskig som DOTD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nej inte så men den kommer nog blir jävligt bra för den nyaste av dom ny gjorda är ju 3 ggr bättre än originalet Okej.. Själv har jag bara sett night of the living dead, hehe :"> så jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Okej.. Själv har jag bara sett night of the living dead, hehe :"> så jag vet inte Ok den är jävligt bra för att vara från 50 sj har jag alla på vhs ^^ night(gamla o nya dawn(bara gamla o day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ok den är jävligt bra för att vara från 50 sj har jag alla på vhs ^^ night(gamla o nya dawn(bara gamla o day Okej Är inte Night från 60 nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Shaun of the Dead är ganska rolig... Inte ett DUGG läskig . Men rolig som in i hälsingland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Shaun of the Dead är ganska rolig... Inte ett DUGG läskig . Men rolig som in i hälsingland... Såg en bild från den filmen i en engelsk speltidning jag har Ser rätt frän ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag vet inte riktigt. Den tråkigaste måste vara The Grudge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Shaun of the Dead är ganska rolig... Inte ett DUGG läskig . Men rolig som in i hälsingland... Ja den e fan ochså jävligt cool/rolig. jag visade den i skolan. haha jag har fott för mig att det kommer zombies non dag så jag har utrustat mig med kast yxa o grejjer och en ZOMBIE survival guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Tittade på Evil Dead när den gick på SVT förra året nångång. Var så läskig enligt mig så jag såg inte ens halva filmen :"> Seriöst? Inte mina grannar heller! Själv satt jag och kollade igewnom hela! ^^ Någon mer som följde tvåans "klassiska skräckfilms-serie" klockan två på natten i typ ett halvår? Själv kollade jag på varenda film! Brukar bli rädd när jag kollar på skräckfilm, vilket enligt mig är det roliga! saw var inte så läskig tycker jag! Passar bättre som thriller, eller deckare! Älska scenen i the grudge när ungen sitter och mjauar! Det är vad jag kallar humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Seriöst? Inte mina grannar heller! Själv satt jag och kollade igewnom hela! ^^ Någon mer som följde tvåans "klassiska skräckfilms-serie" klockan två på natten i typ ett halvår? Själv kollade jag på varenda film! Brukar bli rädd när jag kollar på skräckfilm, vilket enligt mig är det roliga! saw var inte så läskig tycker jag! Passar bättre som thriller, eller deckare! Älska scenen i the grudge när ungen sitter och mjauar! Det är vad jag kallar humor! Ja, hehe.. Japp, följde den. Med undantag för Evil Dead då EDIT: Btw, någon som har sett "Tales from the darkside" eller domdär två filmerna som Stephen King har gjort med små skräckfilmer i? rätt gamla, kommer inte ihåg namnet :"> Redigerad 14 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts