PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Själv älskar jag skräckfilmer Min favorit hittils är nog "Motorsågsmassakern" från 1974 och flera av Stephen Kings filmer som jag inte orkar räkna upp. Det är asmånga gmla godingar som "The Hills have eyes", "Zombie, Flesh Eaters" m.m.m.m som jag skulle vilja se. Tycker att dom äldre skräckfilmerna är mycket bättre än dom nya b-filmerna som kommer och går. Nu har jag sagt mitt. Nu är det eran tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har väl samma intresse som dig eller ja ja älskar med skräckisar Saw är ju en favorit men motorsågsmassakern den gammla från 74 är ju inte helt fel. Även Terror på elm street är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hands down, Halloween (1978), Fredagen den 13:e del III (1982) och My Bloody Valentine (1981) är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Robert Englund är den bästa skräck-skådisen enligt mig Han gör allt perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Robert Englund är den bästa skräck-skådisen enligt mig Han gör allt perfekt! Håller med, ingen hade kunnat spela Freddy Krueger lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Robert Englund är den bästa skräck-skådisen enligt mig Han gör allt perfekt! Han är bra när han gör Freddy iaf. Diggar Gunnar Hansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja alla Freddy Krueger filmerna är mina favorti skräckisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Final Destination 2, Final Destination Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Final Destination 2, Final Destination Dom är ju faktiskt rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 The Grudge tyckte jag var jäkligt äcklig, iofs satt jag ensam i mörkret och kollade på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det finns ju iofs redan en topic om samma ämne, men men... Halloween och A NIghtmare on Elm Street är två av favoriterna iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Halloween Scream Saw Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 The Grudge Halloween Freddy Vs. Jason Sen finns det ju många andra bra. Saw har jag inte sett än, men antar att den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag blir inte skrämd av Japanska skräckfilmer. Jag ser dem kanske som något roligt objekt eller något Visste inte att Funny gillar Scream Gillar även H2O ahh det finns många man gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Cannibal Holocaust... INTE. Nej men Saw är jäkligt bra. Fredagen den trettonde 9 är också rätt så hyfsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Skräckfilmer är min favoritgenre. Gillar de flesta av Stephen Kings filmer, favoriten där är Jurtjyrkogården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Freddy vs Jason Friday the 13th HalloweeN The texas chainsaw massacre Redigerad 13 maj, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Visste inte att Funny gillar Scream Übergrym serie. Wes Craven och Kevin Williamson är två genier som förtjänar timmar av beröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Übergrym serie. Wes Craven och Kevin Williamson är två genier som förtjänar timmar av beröm. Scream har ju väckt stor uppmärksamhet för personer som i vanligt fall inte kollar på skräck om man säger så. Det har förstört lite på något vis Men Wes Craven är riktigt bra, men Rachel Talalay gör ändå den bästa Terror på elm street filmen, Freddy's Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det har förstört lite på något vis Förstört? På vilket sätt då menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts