The Dude Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Va fan vet du om min mamma! Ge fan i att blanda in andras föräldrar ditt jävla feta helvete gå ut och gör något kul istället för att blande in min mamma. Bara för att du har en dator som inte går att starta så behöver inte alla vara lika fattiga som du! Jag blir förjävligt arg när folk ska blandra in ens föräldrar. Skulle jag träffa dig irl så skulle jag nita dig så hårt din tjockiskorv. Jag lovar dig att du är en sån där typ som går runt och skriker din mamma till alla också.. Skaffa dig en egen mamma din avundsjuka jävel. En till grej jag kan tillägga, bra att du inte vill ha kul för en sån som du ska fan inte ha kul, du ska ruttna bort! ha en fortsatt trevlig helg Sa jag nåt negativt om din mamma eller? Jag sa att hon inte hade en hårddisk på 520 gb. Min mamma har en hårddisk på 80 gb. Om du läser mitt inlägg när din pms har lagt sig kanske du märker att det inte är så seriöst. Jag var bara förvånad över din inbox. btw. Du vet inte ett skit om mig och jag kan lova dig att det inte är jag som kommer bli nitad om vi möts irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Sa jag nåt negativt om din mamma eller? Jag sa att hon inte hade en hårddisk på 520 gb. Min mamma har en hårddisk på 80 gb. Om du läser mitt inlägg när din pms har lagt sig kanske du märker att det inte är så seriöst. Jag var bara förvånad över din inbox. btw. Du vet inte ett skit om mig och jag kan lova dig att det inte är jag som kommer bli nitad om vi möts irl. Va inte så säker. Blir trött på folk som ska blanda in andras föräldrar. Går inge vidare för dig i skolan va? Isåfall så ska man veta att killar inte kan få PMS. Säg vafan du vill om mig men du ska låta bli att nämna min mamma i dina inlägg, fattar du? EDIT: Men jag måste ersänna att jag kanske tog i lite väl mycket så jag vill be om ursäkt. Hoppas du inte tog illa upp. Redigerad 9 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 The dude gets aegd, men nu räcker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Andvänder och andvänder... Jag har en msn som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Det finns ett trix som man kan göra så att från början så har du en E mail eller G mail eller vad det heter på 24mb sen två veckor senare så är den 500mb så det ökar hela tiden....men det var att man skulle ställa in att man bodde någonstans och något postnummer och så. EDIT: Det var ens Hotmail(MSN) Redigerad 9 april, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Va inte så säker. Blir trött på folk som ska blanda in andras föräldrar. Går inge vidare för dig i skolan va? Isåfall så ska man veta att killar inte kan få PMS. Säg vafan du vill om mig men du ska låta bli att nämna min mamma i dina inlägg, fattar du? EDIT: Men jag måste ersänna att jag kanske tog i lite väl mycket så jag vill be om ursäkt. Hoppas du inte tog illa upp. Varför tar du allt så bokstavligt och seriöst? PMS är ett syndrom. Även killar kanske kan få samma syndrom även om dom givetvis inte har mens. Det går rätt bra i skolan för mig, vi har dock inte läst nåt om PMS så jag är inte så inne på ämnet. Föresten visste jag ju inte om du var tjej eller ej. Varför är det så otroligt känsligt att man inte får nämna din mamma? Jag sa ju inte något dumt liksom, inte många mammor har en hdd på 520 gb. Som sagt ville jag bara uttrycka min förvåning över hur stor inbox du har på ett skämtsamt sätt. Det är lungt, jag tog inte illa upp, jag tycker bara det är synd att du måste reta upp dig så förbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Varför tar du allt så bokstavligt och seriöst? PMS är ett syndrom. Även killar kanske kan få samma syndrom även om dom givetvis inte har mens. Det går rätt bra i skolan för mig, vi har dock inte läst nåt om PMS så jag är inte så inne på ämnet. Föresten visste jag ju inte om du var tjej eller ej. Varför är det så otroligt känsligt att man inte får nämna din mamma? Jag sa ju inte något dumt liksom, inte många mammor har en hdd på 520 gb. Som sagt ville jag bara uttrycka min förvåning över hur stor inbox du har på ett skämtsamt sätt. Det är lungt, jag tog inte illa upp, jag tycker bara det är synd att du måste reta upp dig så förbannat. Det har inte med det att göra, grejen är att du kanske säger så till någon som har en mamma som är död eller ligger på sjukhus. Då är det inte så kul. En kille som dissade min gammelmormor slog jag ner pga att hon ligger sjuk på ett sjukhus och det är inte så kul. Men vi styker ett sträck över detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det har inte med det att göra, grejen är att du kanske säger så till någon som har en mamma som är död eller ligger på sjukhus. Då är det inte så kul. En kille som dissade min gammelmormor slog jag ner pga att hon ligger sjuk på ett sjukhus och det är inte så kul. Men vi styker ett sträck över detta? Ok sorry. Så var var vi? Gmail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts