Jump to content

Vilka använder gmail?

GT4
 Share

Recommended Posts

Gmail?

HAHAHA!! Va fan är det för något? 2gb fan va lite. Har 520Gb på min mail :wub: .

Kanske inge fel på gmail men vafan det är inget ovanligt att folk använder det längre.. Roligare med något udda :ph34r:

Gmail är Googles mailtjänst. Inte ens din mammas hårddisk har 520 gb så fu.

Jag vill inte ha det roligt, jag vill ha det smart och enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan vet du om min mamma! Ge fan i att blanda in andras föräldrar ditt jävla feta helvete gå ut och gör något kul istället för att blande in min mamma. Bara för att du har en dator som inte går att starta så behöver inte alla vara lika fattiga som du! Jag blir förjävligt arg när folk ska blandra in ens föräldrar. Skulle jag träffa dig irl så skulle jag nita dig så hårt din tjockiskorv.

Jag lovar dig att du är en sån där typ som går runt och skriker din mamma till alla också.. Skaffa dig en egen mamma din avundsjuka jävel.

En till grej jag kan tillägga, bra att du inte vill ha kul för en sån som du ska fan inte ha kul, du ska ruttna bort!

ha en fortsatt trevlig helg :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan vet du om min mamma! Ge fan i att blanda in andras föräldrar ditt jävla feta helvete gå ut och gör något kul istället för att blande in min mamma. Bara för att du har en dator som inte går att starta så behöver inte alla vara lika fattiga som du! Jag blir förjävligt arg när folk ska blandra in ens föräldrar. Skulle jag träffa dig irl så skulle jag nita dig så hårt din tjockiskorv.

Jag lovar dig att du är en sån där typ som går runt och skriker din mamma till alla också.. Skaffa dig en egen mamma din avundsjuka jävel.

En till grej jag kan tillägga, bra att du inte vill ha kul för en sån som du ska fan inte ha kul, du ska ruttna bort!

ha en fortsatt trevlig helg

Lugna ner er, annars måste jag dela ut varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor