GT4 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vilka använder gmail? De har 2 gig. nu Fråga om ni vill ha en invite så fixar jag! Skicka e-mail eller pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag, intressant va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) GT4 Sluta spamma trådar... Jag har inte Gmail. Intressant topic, den här konversationen kommer nog bli livad... Redigerad 8 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har 50 invites nu, funderar på det där med partitioner med gmail. Funkade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag var bara tvungen. Gmail blir större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag använder inte det....men har tänkt på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Länka till en sida med unlimited invites istället. Jobbigt att hålla på att invita och grejer. Aa jag har det och har haft det ett bra tag. Fetter inboxen juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad är nyttan med en mailbox på 2 gb? Jag antar att Gmail är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad är nyttan med en mailbox på 2 gb? Jag antar att Gmail är det. Det är jävligt coolt bara. Sen kan du ju börja skicka stora filer också, använda den som en upload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Gmail? HAHAHA!! Va fan är det för något? 2gb fan va lite. Har 520Gb på min mail . Kanske inge fel på gmail men vafan det är inget ovanligt att folk använder det längre.. Roligare med något udda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Gmail? HAHAHA!! Va fan är det för något? 2gb fan va lite. Har 520Gb på min mail . Kanske inge fel på gmail men vafan det är inget ovanligt att folk använder det längre.. Roligare med något udda Gmail är Googles mailtjänst. Inte ens din mammas hårddisk har 520 gb så fu. Jag vill inte ha det roligt, jag vill ha det smart och enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Gmail är Googles mailtjänst. Inte ens din mammas hårddisk har 520 gb så fu. Jag vill inte ha det roligt, jag vill ha det smart och enkelt. Va fan vet du om min mamma! Ge fan i att blanda in andras föräldrar ditt jävla feta helvete gå ut och gör något kul istället för att blande in min mamma. Bara för att du har en dator som inte går att starta så behöver inte alla vara lika fattiga som du! Jag blir förjävligt arg när folk ska blandra in ens föräldrar. Skulle jag träffa dig irl så skulle jag nita dig så hårt din tjockiskorv. Jag lovar dig att du är en sån där typ som går runt och skriker din mamma till alla också.. Skaffa dig en egen mamma din avundsjuka jävel. En till grej jag kan tillägga, bra att du inte vill ha kul för en sån som du ska fan inte ha kul, du ska ruttna bort! ha en fortsatt trevlig helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har 520Gb på min mail Och vad fan har du för mail?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Och vad fan har du för mail?? Bygger upp ett Webbhotell.. Har egna serverar . Så jag har ingen gratis mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Finns ju annars 1 tb gratis mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Finns ju annars 1 tb gratis mail. Varför kommer det sig att inga använder dem då? Raklam och skit kan jag tänka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Varför kommer det sig att inga använder dem då? Raklam och skit kan jag tänka mig? Japp är väl antagligen så. Orkade aldrig skaffa en och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Japp är väl antagligen så. Orkade aldrig skaffa en och kolla. Sedan gäller det ju att sidan ser seriös ut också och ofta brukar sånna sidor se ut som en påkostad billig sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 . hriders.com har 1tb mail... och man kan skicka filer på 100mb... nån reklam tror jag inte det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Gmail är Googles mailtjänst. Inte ens din mammas hårddisk har 520 gb så fu. Jag vill inte ha det roligt, jag vill ha det smart och enkelt. Va fan vet du om min mamma! Ge fan i att blanda in andras föräldrar ditt jävla feta helvete gå ut och gör något kul istället för att blande in min mamma. Bara för att du har en dator som inte går att starta så behöver inte alla vara lika fattiga som du! Jag blir förjävligt arg när folk ska blandra in ens föräldrar. Skulle jag träffa dig irl så skulle jag nita dig så hårt din tjockiskorv. Jag lovar dig att du är en sån där typ som går runt och skriker din mamma till alla också.. Skaffa dig en egen mamma din avundsjuka jävel. En till grej jag kan tillägga, bra att du inte vill ha kul för en sån som du ska fan inte ha kul, du ska ruttna bort! ha en fortsatt trevlig helg Lugna ner er, annars måste jag dela ut varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts