okka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Sa jag nåt om att skada nån? Nej! Förlorade kroppsdelar gör dig inte omedveten om världen, så den sortens handikapp gälls inte här, och hjärn o nervskador ska kunna botas i framtiden med stamcellsbehandling eller nåt... Förvräng inte mina åsikter! Att kalla barn "briljanta" är fel ord... och är inte det här lite off topic? Topicen heter "gillar du tjejer"... ...så förvräng då inte mina och kalla mig kommunist. Jag har bara kärlek för mänskligheten, nuff said... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) ö Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Kan inte säjja att jag är emot dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts