Foo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Eeeehh... VA??? Det är klart man gillar tjejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Va skulle ni göra om en tjej sa att hon gillade andra tjejer dah? Hade hon sagt att hon BÅDE gillar kvinnor och män, hade jag frågat om vi ska ha trekant! Hade hon sagt att hon är lebba hade jag sagt: i så fall... svara ärligt... visst är brunetten i hörnet där inte assexig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Typiskt svar "jag är inte bög" i den här tråden. Bara jag som inte ser frågan "Vilket kön dras du till?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Typiskt svar "jag är inte bög" i den här tråden. Bara jag som inte ser frågan "Vilket kön dras du till?". Just vad jag tänkte skriva... Vad sysslar ni med? Bara för att ni gillar hundar behöver ni inte tända på dom? Tänder ni verkligen på glass, for example? Hehe... Redigerad 8 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Typiskt svar "jag är inte bög" i den här tråden. Bara jag som inte ser frågan "Vilket kön dras du till?". Finns det andra sätt att gilla tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Men det är ju ändå en konstig fråga i och med att man inte kan döma alla tjejer Och sen får han förklara på vilket sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar tjejer, grrrrr..... raaaooorr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Isch vilken konstig topic. Som sagt, skulle vara bättre att ha en poll titulerad "Vilken sexuell läggning har du?" eftersom det är det folk tolkar frågan som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 JOoo, klar men gillar tjejer! Men inte alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Gillar tjejerna för att de flesta är snygga och de flesta är väldigt trevliga att vara med också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Om ni vill ha mer information så gillar jag bröst och rövar Vem gör inte de! Redigerad 9 april, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Finns det andra sätt att gilla tjejer? Ja du, vi kan ju se. Om vi säger att du bara gillar brudar för du vill knulla dom, så... Du kan inte alltså se/prata med en tjej utan att tänka på att ha samlag med henne? Så du vill ha samlag med dina lärare? Så du vill ha samlag med din mamma? Så du vill ha samlag med handikappade? Så du vill ha samlag med småbarn som leker i sandlådor? Ska jag fortsätta? Det går att gilla tjejer, på samma sätt som en killpolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ja du, vi kan ju se. Om vi säger att du bara gillar brudar för du vill knulla dom, så... Du kan inte alltså se/prata med en tjej utan att tänka på att ha samlag med henne? Så du vill ha samlag med dina lärare? Så du vill ha samlag med din mamma? Så du vill ha samlag med handikappade? Så du vill ha samlag med småbarn som leker i sandlådor? Ska jag fortsätta? Det går att gilla tjejer, på samma sätt som en killpolare. Man kan ju inte svara på frågan. Frågan skulle isåfall varit "gillar du en tjej?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Jag gillar tjejer för dem är snygga och jag är itne bög W0rd Redigerad 9 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Ja du, vi kan ju se. Om vi säger att du bara gillar brudar för du vill knulla dom, så... Du kan inte alltså se/prata med en tjej utan att tänka på att ha samlag med henne? Så du vill ha samlag med dina lärare? Så du vill ha samlag med din mamma? Så du vill ha samlag med handikappade? Så du vill ha samlag med småbarn som leker i sandlådor? Ska jag fortsätta? Det går att gilla tjejer, på samma sätt som en killpolare. Jag var ju inte direkt seriös men. Så du vill ha samlag med dina lärare? - Inte alla på samma gång, vissa går väl an, btw det heter lärarinna. Så du vill ha samlag med din mamma? - Nej, vill du ha samlag med din? Så du vill ha samlag med handikappade? - Beror väl på vem. Snacka om fördomar. Så du vill ha samlag med småbarn som leker i sandlådor? - Inte vad jag har märkt. Redigerad 9 april, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag var ju inte direkt seriös men. Så du vill ha samlag med dina lärare? - Inte alla på samma gång, vissa går väl an, btw det heter lärarinna. Så du vill ha samlag med din mamma? - Nej, vill du ha samlag med din? Så du vill ha samlag med handikappade? - Beror väl på vem. Snacka om fördomar. Så du vill ha samlag med småbarn som leker i sandlådor? - Inte vad jag har märkt. Nej nej, du var inte seriös. Lätt att vara efterklok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej nej, du var inte seriös. Lätt att vara efterklok. Skam na behöva sätta in 15 smilies för att du ska fatta ett skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Skam na behöva sätta in 15 smilies för att du ska fatta ett skämt? Ska man behöva göra det åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Skam na behöva sätta in 15 smilies för att du ska fatta ett skämt? Det räcker med sju. Plus en parentes där det står (det här är ett skämt). (Det här är ett skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ska man behöva göra det åt dig? Ska man behöva göra det åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts