SAAB Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jo visst gillar jag tjejer men vissa hatar jag. Har väl ingen anledning är bara lagd åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Jag gillar tjejer för jag är hetro. Inte bög. Redigerad 8 april, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Va skulle ni göra om en tjej sa att hon gillade andra tjejer dah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Va skulle ni göra om en tjej sa att hon gillade andra tjejer dah? Be henne filma ett samlag med en tjej och sedan smiska apan i takt med filmen. Nej, fy vad säger jag? Jag skulle väl inte bry mig nämnvärt, är ingen rabiat kristen inskränkt dåre som springer runt och är rädd för homosexuell kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 .min fd. flickvän är bisexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 .min fd. flickvän är bisexuell Ska vi tolka det som att du är tjej eller blev hon bisexuell efter att ha sett hur hemsk du var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ska vi tolka det som att du är tjej eller blev hon bisexuell efter att ha sett hur hemsk du var .jag är en kille och hon var bisexuell redan innan vi träffades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha ... smartaste topicken i årR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar både tjejer och killar. Killar som kompisar och tjejer som både kompisar och kärlekpartners. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Japp! Är jag ensam om att tycka att tjejer är mycket roligare att vara med? Killar (i våran ålder (iallafall i största allmänhet, generellt sett)) är så genomströmmade av idioti, och det är den ända sidan dom visar. Nog finns det spår av intelligens, men den är täckt av pubertal idioti. Synd, men sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar vissa, andra inte. Jag gillar de om de har "rätt" personlighet. Utseendet är för mig bara ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jo det förståss, många tjejer är dumma i huvudet, samma sak gällande killar... Klart man inte finner alla tilltalande, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 .min fd. flickvän är bisexuell En tjejpolare till mig vill veta hur gammal din ex e? ( hon e oxå bi ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar in... Ojdå nu kom jag i andra tankar... Nej men jag gillar tjejer för att som dom flesta (jag har inte orkat läsa igenom alla eftersom alla tänker samma) här är jag inte bög... Om ni vill ha mer information så gillar jag bröst och rövar . Nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 VA fan är det här för dum jävla fråga? det är som att fråga om folk gillar att ha öppna ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar tjejer Många tjejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag är kille. Det kommer naturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Många här verkar ta frågan "Gillar du tjejer?" som "Gillar du att ha samlag med tjejer?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vissa. Minst lika många hatar jag. Och en del känner jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Eee, jag är inte bög så ja, jag gillar tjejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts