GT4 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Till dig som är kille: Gillar du tjejer och varför gillar du tjejer? Tjejer Gör dom det eller? Redigerad 8 april, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar tjejer för dem är snygga och jag är itne bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar tjejer för dem är snygga och jag är itne bög Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Årets skummaste topic? Jag gillar tjejer... för att jag heterosexuell... kom naturligt Redigerad 8 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Årets skummaste topic? Jag gillar tjejer... hetrosexuallitet har kommit naturligt Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vilken topic, de som inte gillar tjejer kommer antagligen inte svara ändå förutom de få tjejer här på forumet kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Årets skummaste topic? Jag gillar tjejer... för att jag heterosexuell... kom naturligt Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Till dig som är kille: Gillar du tjejer och varför gillar du tjejer? Tjejer Gör dom det eller? Varför frågar du? Är det så att du själv inte kan gilla tjejer utan är lagd åt andra håll? Jag gillar tjejer för att dom får en att må bra (Det finns många sätt som dom kan få en att må bra på). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vissa tjejer gillar jag, men det är nog fler som jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Woho de e klart man gillar tjejer man e ju inte bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Gillar inte dagens tjejer. Ser ut som målade lik endel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Varför frågar du? Är det så att du själv inte kan gilla tjejer utan är lagd åt andra håll? Jag gillar tjejer för att dom får en att må bra (Det finns många sätt som dom kan få en att må bra på). Jag gillar tjejer för att dom är snälla. Men jag menar typ, är ni blyga och sånt Jag frågar inte om ni är bög som Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Gillar inte dagens tjejer. Ser ut som målade lik endel. Jamen det är bättre än tjejerna för 200 år sen för dom är faktiskt lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jamen det är bättre än tjejerna för 200 år sen för dom är faktiskt lik. Hellre Anna von bernadotter än Stina von sminktjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag gillar tjejer för att dom är snälla. Men jag menar typ, är ni blyga och sånt Jag frågar inte om ni är bög som Corleone Det var då inte så du skrev när du startade topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det var då inte så du skrev när du startade topicen. Men du missförstod mig, hur gammal är du? 8 ÅR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Men du missförstod mig, hur gammal är du? 8 ÅR Alltså, du gillar tjejer för att dem är snälla säger du. Har du träffat alla tjejer i hela världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Alltså, du gillar tjejer för att dem är snälla säger du. Har du träffat alla tjejer i hela världen? Ja, fel med det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hellre Anna von bernadotter än Stina von sminktjejen. Ok själv fördrar jag levande tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja, fel med det eller? Nej har jag inte sakt, det har jag också gjort men jag upptäckte att alla var itne snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts