tommy killer Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Min kompis Tobias (hans sida).tobiasnilsson-gta.net ville att jag skulle posta denna bild och han frågar om den fcr-900s framsida har fått en bugg? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jaha det där händer mig nästan varje dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej, den ser normal ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Varför skulle den vara annorlunda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Eller var detta bara för att uppmärksamma Tobias GTA sida? Sidan är vilket fall väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej, det är inte för att uppmärksamhet, utan han tog den bilden och frågade mig om det var en bugg eller om den skulle vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Får jag fråga varför du skriver åt Tobias Nilsson hela tiden? Varför skriver han inte själv? Är det så att du har gjort hemsidan och ångrar att du skrev ditt eget namn som namn på hemsidan? Du vill kanske inte, av någon speciell anledning, att vi ska veta ditt namn... Om jag har helt fel, skriv varför du gör det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Får jag fråga varför du skriver åt Tobias Nilsson hela tiden? Varför skriver han inte själv? Är det så att du har gjort hemsidan och ångrar att du skrev ditt eget namn som namn på hemsidan? Du vill kanske inte, av någon speciell anledning, att vi ska veta ditt namn... Om jag har helt fel, skriv varför du gör det då. Nej men hans char är bannad, + så är jag hans kompis, så han brukar be mig sicka in grejer som jag eller han är osäker. Jag heter inte ens tobias+ jag bor inte uppe i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts