Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 oK en repair-van va de visst... Hur får man tag på en pistol eller annat skjutvapen på Snow Hills Police Station? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 oK en repair-van va de visst... Hur får man tag på en pistol eller annat skjutvapen på Snow Hills Police Station? Följ skyltarna till Floor 1, sen följer du skyltarna till Evidence Room, ta pistolen där inne, gå ut ur rummet och titta höger, där står en kille med vit tröja, följ han tills han kommer in i ett mörkt rum på första våningen, döda sen honom, gå sen in genom dörren och du har klarat denna del av uppdraget. Sen klarar du nog dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Fan va svårt de är.. Larmet går när man är uppe på First Floor.. sen brakar helvetet lös med massor av poliser överalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Du ska bara skugga snuten McCormack och undvika att gå in i några rum, utom Evidence room, då du är ensam med McCormack så knäpper du han. Har dessutom klarat The Getaway på 2 dagar. Fantastisk story, stämningsfulla uppdrag med rätt musik, underbara animationer, gigantisk stad, omöjligt att hitta utan radar och karta. Efter uppdragens slut så finns inget att göra. I "free roaming" så är det lönlöst att hitta runt. Så snyggt och bra spel men ändå så kort och dåligt. Betyg: 8/10 enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 De uppdraget är ju svårt som f*n, han kutar ju runt och skjuter + alla hans snälla polis vänner som aldrig tar slut!!! Gubben tål ju hur många skott som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jo men problemet är att när jag hämtat pistolen kommer de så grymt mycket snutar så jag klarar de helt enkelt inte.. Dör i trappen av en SWAT liknande snut hela tiden.. Klumpigt ska öva.... Ja de är också minus att de är så svårt att hitta man skulle ha en karta där nere som i GTA eller nåt liknande... Sen tycker jag de skulle variera liiiite mer på vädret också, visst de är i England och där är de ofta grått o så men men... Hur mycket är de kvar av spelet från där jag är då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Ta in pistolen i hölstret, då bryr de sig inte om dig, SWATEN är s.k "S019 officers" med MP5:or. PS. Om du får tag på det kan du ha 2 MP5:or!!! Extremt coolt, effektivt och blodigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Är de så jävla enkelt att jag inte ska ta fram vapnet? Åhhh har säkert spelat de uppdraget 50 ggr ju! Annars slår de bara på en eller? Att jag inte tänkte på de!!! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Är de så jävla enkelt att jag inte ska ta fram vapnet? Åhhh har säkert spelat de uppdraget 50 ggr ju! Annars slår de bara på en eller? Att jag inte tänkte på de!!! Tack! Vassego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Håll er till ämnet, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Håll er till ämnet, tack. eeeh? hade inte de med The Getaway o göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jo, men inte att diskutera ett uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 e TG värt att köpas grabbar? då ska jag köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 e TG värt att köpas grabbar? då ska jag köpa det Köp det för allt i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 ok..jag ska köpa det snart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det är lätt köpvärt,det mest realistiska och bästa spelet jag har spelat iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Men VC är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Vc e mycket bättren än The Getaway Tycker jag men Getaway kan vara ganska kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangstaa Skrivet 21 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2004 Gaahhh! Jag e på sista uppdraget när man e på en båt!! Har dödat alla men vet inte var man ska!! HJÄÄÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2004 Starta en ny topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts