Mr Mister Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Idag har jag spelat TG. Jag måste säga att VC slår GT på nästan alla punkter. Grafik: Visst ser allt mycket bra ut, men man kan inte se hela staden som man kan i VC. Man kan bara se typ 150 meter innan dimman tar vid. Ljud: Det här är inte så bra alls. Musiken går väl men ljudeffekterna är väldigt klena. Kontroll: Ganska svårt att köra bil, men man lär sig. Då är kontrollen mycket sämre till fots. Mycket segt. Plus för att man kan ta gisslan och gå längs väggar. Hållbarhet: Min kompis har varvat det och han fick det i julas! VC är som sagt mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 är det större yta på tg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) Idag har jag spelat TG. Jag måste säga att VC slår GT på nästan alla punkter. Grafik: Visst ser allt mycket bra ut, men man kan inte se hela staden som man kan i VC. Man kan bara se typ 150 meter innan dimman tar vid. Ljud: Det här är inte så bra alls. Musiken går väl men ljudeffekterna är väldigt klena. Kontroll: Ganska svårt att köra bil, men man lär sig. Då är kontrollen mycket sämre till fots. Mycket segt. Plus för att man kan ta gisslan och gå längs väggar. Hållbarhet: Min kompis har varvat det och han fick det i julas! VC är som sagt mycket bättre! Grafik: Det här beror på att det är London och inget j*vla Miami. Ljud: Musiken gör stämningen mitt i prick, och ljudeffekter är svincoola. Kontroll: Att köra bil är lätt, och till fots är kontrollen inget vidare i början men efter ett tag känns det mycket bättre. Att man kan huka sig, gå i sidstepp längs väggar, och ta gisslan är ju bara bra <_< Hållbarhet: Jo, det kunde varit längre, men det är bra ändå tycker jag. Inte perfekt, men det är OK. VC är alltså snäppet sämre! Redigerad 27 december, 2002 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 the getaway har väll "riktiga bilar" som t.ex. saab? det är ju bättre i så fall. men jag tror att vc är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Min lillebror fick The Getaway nu i julklapp och jag måste säga att de är ett helt oK spel. Spelet är på nåt sätt mer realistiskt än GTA. + *Riktiga London, man kör runt lite o hittar sin gamla favorit pizzaresturang. Grafiken är enormt bra måste jag säga. *Varierande uppdrag *Skööön story *Realistikt - *Intro som tar ca 5 min o du kan inte klicka förbi dem... *Gubben är lite svårkontrollerad, bilen också speciellt då förståss i början innan man vänjer sej. *Inte många uppdrag Poäng 4/5 De finns inte många TV.spel jag gillar men The Getaway är ett av dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Ja, storyn är så j*******vla skön, speciellt den näst senaste cutsceenen av alla, när alla gäng möts... gillar Yardisarnas Ak-47:or med kapat metall handtag... (asså det handtaget som sitter allra längst bak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 det är en ak47s med underfolding stock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 det är en ak47s med underfolding stock. Ok, tack, är inte insatt på det här med vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 TG värkar så j*vla coolt! ja ska ju köpa ps2 och lite spel som twin caliber, timesplitters 2 och the getaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 min brorsa har kontakt med stell och funny (han heter slipo). och jag missade festen (finkan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 min brorsa har kontakt med stell och funny (han heter slipo). och jag missade festen (finkan) lite fel topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Min lillebror fick The Getaway nu i julklapp och jag måste säga att de är ett helt oK spel. Spelet är på nåt sätt mer realistiskt än GTA. + *Riktiga London, man kör runt lite o hittar sin gamla favorit pizzaresturang. Grafiken är enormt bra måste jag säga. *Varierande uppdrag *Skööön story *Realistikt - *Intro som tar ca 5 min o du kan inte klicka förbi dem... *Gubben är lite svårkontrollerad, bilen också speciellt då förståss i början innan man vänjer sej. *Inte många uppdrag Poäng 4/5 De finns inte många TV.spel jag gillar men The Getaway är ett av dem.... Hur ofta är du i london och äter pizza? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Hur ofta är du i london och äter pizza? han kanske bor i london?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Tycker ni att "The Getaway" är ett spel värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag har personligen inte kört spelet men jag tycker att det verkar som ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag har personligen inte kört spelet men jag tycker att det verkar som ett bra spel. Jo, jag tycker det verkar så med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 ok, så jag tycker det verkar köpvärt efter ännu en recension jag läst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Hur ofta är du i london och äter pizza? Nänänä.. jag är väl inte i London varje fredagseftermiddag och äter pizza dårå.. Men grejen är skön, de är väldigt väldigt realistiskt uppbyggt och massor med små ställen, såna där sköna London favoritställen man har finns med i spelet och de höjer ju spelet om man säger så. Lyllos de som bor i London.. tänk att sitta o köra o så viips. där kommer ens lägenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Tycker ni att "The Getaway" är ett spel värt att köpa? De är lugnt värt att köpa men du ska inte förvänta dig ett nytt GTA-London på PS2 bara för de har sina likheter men är ändå väldigt olikt.. Men de är värt att köpa!! Hur långt har ni kommit då ni som har de? Själv har jag precis hämtat telefonvanen (är de va?) och ska köra den till Snow Hills. Kom precis fram nyss men råkade stiga ur för tidigt så jag får köra om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 De är lugnt värt att köpa men du ska inte förvänta dig ett nytt GTA-London på PS2 bara för de har sina likheter men är ändå väldigt olikt.. Men de är värt att köpa!! Hur långt har ni kommit då ni som har de? Själv har jag precis hämtat telefonvanen (är de va?) och ska köra den till Snow Hills. Kom precis fram nyss men råkade stiga ur för tidigt så jag får köra om den Jag har varvat spelet PS. Det är en Repair-van Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts