alexzander Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Var för? Var för? Var för? Var för? Var för gjör nästan ingen klar sina mods (som de skriver om iforunet) ? EDIT: Oops... StavFel ! Redigerad 8 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Visa mig en som inte blivit klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 SÄRSKRIVNING!!!! STAVFEL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 SÄRSKRIVNING!!!! STAVFEL!!!! Jag tror att han menar typ "Grim(back" alla vapen han gör...Han lägger ju inte ut alla... (Grim jag tog bara dig som exempel inget illa menat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag tror att han menar typ "Grim(back" alla vapen han gör...Han lägger ju inte ut alla... (Grim jag tog bara dig som exempel inget illa menat) Haha jag ska göra färdigt alla men jag behöver texturer till alla annars ser dom ut så här i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha jag ska göra färdigt alla men jag behöver texturer till alla annars ser dom ut så här i spelet Du behöver inte göra vapnen så jävla detaljerade för det passar inte in med resten av grafiken i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha jag ska göra färdigt alla men jag behöver texturer till alla annars ser dom ut så här i spelet Vad är det för playermodel? Du som gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts