david_ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Jag har ett problem med datorn. När jag sätter på den så kommer det en ruta där det står: "Spara alla program och logga ut från allt, för att windows kommer startas om om 1 min". Och så tickar det ner till 0 och då startas det om och så håller det på hela tiden. Är det nån som vet vad felet kan vara? Redigerad 8 april, 2005 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det finns program som gör så för att ungar inte ska vara inne för länge så nån av dinna kompisar kan ha busat med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det finns program som gör så för att ungar inte ska vara inne för länge så nån av dinna kompisar kan ha busat med dig. Nej... alla mina kompisar suger på datorer, så jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nepp, det är ett virus! Jag hade det för ett tag sen.. Jag kommer inte ihåg vad det heter, & inte hur man tar bort, men ja kan kolla upp det senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nepp, det är ett virus! Jag hade det för ett tag sen.. Jag kommer inte ihåg vad det heter, & inte hur man tar bort, men ja kan kolla upp det senare ikväll. Schyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hej igen! MS Blaster heter det.. Här är en länk med beskrivning för att få bort det! hihihihi^^^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hej igen! MS Blaster heter det.. Här är en länk med beskrivning för att få bort det! hihihihi^^^^ Ja.. en skolan sa att det hette nåt sånt och han sa att det inte gick att få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja.. en skolan sa att det hette nåt sånt och han sa att det inte gick att få bort. Jo det går, läs bara vad som står på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Kan vara sasser också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jo det går, läs bara vad som står på sidan. Fan! När jag ska trycka på den filen det står att jag ska trycka på så står det att jag har en för ny service pack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Kan vara att en intern Windows-process inte fungerar som den ska och slutar svara. När rutan om att datorn kommer att startas om iaf poppar upp kan du avbryta den genom att klicka på Start > Kör... och sedan skriva in "shutdown /a", varefter du klickar på Ok. Fönsret försvinner då och du kan fortsätta använda datorn som vanligt (dock kan vissa saker ha slutat fungera då processen faktiskt slutade svara, exempelvis Copy/Paste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Kan vara att en intern Windows-process inte fungerar som den ska och slutar svara. När rutan om att datorn kommer att startas om iaf poppar upp kan du avbryta den genom att klicka på Start > Kör... och sedan skriva in "shutdown /a", varefter du klickar på Ok. Fönsret försvinner då och du kan fortsätta använda datorn som vanligt (dock kan vissa saker ha slutat fungera då processen faktiskt slutade svara, exempelvis Copy/Paste) Nej, shutdown -a ska det vara. Det finns program som blockar MS blaster, hade det förut, så det finns säkert att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 När jag trycker på CTRL+ALT+DEL så kommer det här upp utan några flikar eller nåt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När jag trycker på CTRL+ALT+DEL så kommer det här upp utan några flikar eller nåt: Dubbelklicka på ramen så blir resten av fönstret synligt Tackleberry: My bad, har inte använt kommandot på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Dubbelklicka på ramen så blir resten av fönstret synligt Tackleberry: My bad, har inte använt kommandot på ett tag Amen lol! Var det så lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Amen lol! Var det så lätt? Hm .. mitt fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts