Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det finns ju en delstat som heter Portland Ehm...nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det finns ett litet ställe som heter San Andreas ligger i Usa inte så stort, sen tror jag (Kan ha fel, har för mig det) Att det det finns en sjö som heter nåt san andreas... Ligger ganska nära San andreas (Staden/samhället) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det finns ett litet ställe som heter San Andreas ligger i Usa inte så stort, sen tror jag (Kan ha fel, har för mig det) Att det det finns en sjö som heter nåt san andreas... Ligger ganska nära San andreas (Staden/samhället) Anledningen till att spelet heter Sa är för att jordsprickan med samma namn ligger i Karlifonien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det finns ett litet ställe som heter San Andreas ligger i Usa inte så stort, sen tror jag (Kan ha fel, har för mig det) Att det det finns en sjö som heter nåt san andreas... Ligger ganska nära San andreas (Staden/samhället) Appropå det, här får man veta lite mer av San Andreas. Press Me!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 När jag var på Zakynthos (en grekisk ö) åkte vi förbi en ö som hette San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Anledningen till att spelet heter Sa är för att jordsprickan med samma namn ligger i Karlifonien. Förkastningen ja. Som osakar alla jordbävningar t.ex i San Francisco och Los Angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det finns ett litet ställe som heter San Andreas ligger i Usa inte så stort, sen tror jag (Kan ha fel, har för mig det) Att det det finns en sjö som heter nåt san andreas... Ligger ganska nära San andreas (Staden/samhället) När vi åkte till Los Angeles (Från San Francisco) så åkte vi förbi San Andreas Rd (road), antar att även den lilla staden hette San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Lie petig. Det finns faktiskt två städer i USA som heter Portland. En större stad som ligger i staten Washington om jag inte misstar mig, och en mindre som ligger nånstans i New York-området. En kille i min klass har vart i Portland med sin kusin (lite offtopic, men ville bara säga det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts