Arman Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det finns ett ställe i Miami, Florida som heter Liberty City (namnet på staden i GTA III)... det är ett av Miami's största slumområden... mer info på Google eller här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Okej.. Spamma inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Lite OFFTOPIC: Det finns ett litet, litet samhälle i Mexico som heter Los Santos. Hittade det när jag sökta på biler med namn Los Santos på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det finns ett ställe i Miami, Florida som heter Liberty City (namnet på staden i GTA III)... det är ett av Miami's största slumområden... mer info på Google eller här! Hahah såg Liberty City när jag körde Backpacker 3. Det stod på att det var det värsta stället i världen (i spelet). Man fick se en bild på några killar som kastade sten på en brinnade bil, kul intryck från Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det finns en stad i America som heter Portland också (Som en av "öarna" i Liberty City heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Det finns en stad i America som heter Portland också (Som en av "öarna" i Liberty City heter) Lie petig. Det finns faktiskt två städer i USA som heter Portland. En större stad som ligger i staten Washington om jag inte misstar mig, och en mindre som ligger nånstans i New York-området. Redigerad 9 april, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Lie petig. Det finns faktiskt två städer i USA som heter Portland. En större stad som ligger i staten Washington om jag inte misstar mig, och en mindre som ligger nånstans i New York-området. Ännu petigare, det finns massor Portland i USA. Jävligt små, men: Portland, Arkansas, a city of 552 Portland, Connecticut, a town of 8,732 Portland, Indiana, a city of 6,437 Portland, Oregon, a city of ? Portland, Michigan, a city of 3,789 Portland, New York, a town of 5,502 Portland, North Dakota, a city of 604 Portland, Pennsylvania, a borough of 579 Portland, Tennessee, a city of 8,458 Portland, Texas, a city of about 15,000 Portland, Dodge County, Wisconsin, a town of 1,106 Portland, Monroe County, Wisconsin, a town of 686 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ännu petigare, det finns massor Portland i USA. Jävligt små, men: Ojdå, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Staunton Island finns också, har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Staunton Island finns också, har jag hört. Staunton vettefan men Staten Island, som Staunton i GTA III tydligt är baserad på, finns i New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Staunton vettefan men Staten Island, som Staunton i GTA III tydligt är baserad på, finns i New York. Namnet är nog baserat på Staten Island men det ska föreställa Manhattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Namnet är nog baserat på Staten Island men det ska föreställa Manhattan Har för mig att Manhattan ligger i Staten Island... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Har för mig att Manhattan ligger i Staten Island... Nope, det stämmer ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Föressten, för att gå aningen OfT: Vi åkte igenom både Little Havanna och Little Haiti när vi var i Miami. Det var ganska slummigt, men inte som i Vice City. Bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Föressten, för att gå aningen OfT: Vi åkte igenom både Little Havanna och Little Haiti när vi var i Miami. Det var ganska slummigt, men inte som i Vice City. Bara så ni vet Vadå var det slummigare i verkligheten än vad det är i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Vadå var det slummigare i verkligheten än vad det är i Vice City Nej tvärtom, det såg ut som vilket bostadsområde som helst. Fast folket som bodde där var riktigt flumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nej tvärtom, det såg ut som vilket bostadsområde som helst. Fast folket som bodde där var riktigt flumma Då var det snällt av R* att göra det till ett slummområde i spelet, stackars dom som bor där i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Då var det snällt av R* att göra det till ett slummområde i spelet, stackars dom som bor där i verkligheten Har sett Little Havanna i Miami på Driv3r¨. Är som Jocken sa inte alls lika slummigt som i V.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det finns ju en delstat som heter Portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts