iceman Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Varför kan man inte använda sig utav bensinstationerna till PS2? Jag vet att man kan göra det till PC. Men varför inte göra så att alla bilar måste tankas någon gång. För på så sätt skulle det göra hela spelet lite roligare och svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vad vet du om det? Du har inte testat PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Varför kan man inte använda sig utav bensinstationerna till PS2? Jag vet att man kan göra det till PC. Men varför inte göra så att alla bilar måste tankas någon gång. För på så sätt skulle det göra hela spelet lite roligare och svårare. Besvärligt å få soppatorsk ute i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Besvärligt å få soppatorsk ute i öknen. HAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vilket spel? SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Besvärligt å få soppatorsk ute i öknen. Eller om man har U.S Army efter sig kan det också vara lite knivigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej det vet jag inte en. Men det finns något kod eller vad det är på Vice City har jag hört. För man kan tydligen göra så att bilarna går på bensin där, och får man slut på bensin så går inte bilen längre och då måste man till en bensinstation för att fylla på ny bensin. Men jag tycker det är synd att man inte kan göra samma på till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det skulle vara grymt om man skulle behöva tanka, mer trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Lite jobbigt under uppdrag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Du ska jaga Pulaski...Bensinen tar slut i din Bandito...."Mission Failed" Pulaski get away! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 1. Han pratar om VC. 2. Det finns inga såna moddar till PS2 versionen. 3. Jag har ingenting mer att säga. 4. Kul att göra punkter ändå =). 5. Hihihihi. 6. Hehehehe =). 7. Mehehehehe =). 8. Wieeee =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 " Lite jobbigt under uppdrag dock." " Besvärligt å få soppatorsk ute i öknen." Ungefär lika jobbigt som då man råkar göra en lätt liten krock och bilen exploderar... ...det är GTA, man kan ju alltid sno nya bilar. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 ...det är GTA, man kan ju alltid sno nya bilar. Eller? Om man har spelat Mafia till PC så går dom bilarna på bensin. Så där kan man få soppatorsk. Hände mig när jag blev jagad av snuten och min ordinarie bild råkade hamna på taket.... snodde en bil som hade nästan slut soppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Men hallå.. vadå ta slut.. tänk lite.. man har ju en tank som kanske räcker för 30 minuters fullgas ....... och alla peds bilar ska oxå dra så om man tar en sån så e de inte fullt.. de skulle va ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts