epix Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag undrar om någon kan säga alla bieffekter av Marijuana? Vill veta vad som händer med kroppen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hat du provat eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag undrar om någon kan säga alla bieffekter av Marijuana? Vill veta vad som händer med kroppen efteråt. ... har hört att "majja" inte påverkar kroppen så mycket bortsett från hjärnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 PWNT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hasch är farligare än Mariujana för en nybörjare som jag märker ingen större skillnad så det är nog bäst att du inte testar om du inte är 100% säker på vad det är för något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har hört att effekten blir densamma som när man e full... vet dock inte om de verkligen e så. har inte testat själv, än.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Orka fråga vilken drog som är bäst, ungefär som om man frågar vilket spel som är bäst. Börja inte knarka. du får ett helvete senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Jag har provat både hasch och marijuana ... men det e inget jag vill skrytta om så jag e tacksam om ingen säger du e knäpp eller nått dumt om mig. Det jag har hör att om 40 år kan du bli sugen igen, och dan efter blir du seg som fan. TESTA INTE KNARKA JAG E DUM!!! Hoppas ni fattar vad jag mennar, för jag gör inte det hehe. Redigerad 8 april, 2005 av NamChai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag har provat både hasch och marijuana ... men det e inget jag vill skrytta om så jag e tacksam om ingen säger du e knäpp eller nått dumt om mig. Det jag har hör att om 40 år kan du bli sugen igen, och dan efter blir du seg som fan. TESTA INTE KNARKA JAG E DUM!!! Hoppas ni fattar vad jag mennar, för jag gör inte det hehe. Har en polare som testat marijuana också. Och en annan som blev ilurad amfetamin. Ingen av dem har något gott att säga om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ska ALDRIG skjuta i mig nått eller ta pulver eller tableter ALLLLLDRIG I HELA MITT LIV!! Och inte ni heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hasch är farligare än Mariujana för en nybörjare som jag märker ingen större skillnad så det är nog bäst att du inte testar om du inte är 100% säker på vad det är för något... Hasch och marijuana är exakt samma sak fast i olika form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hasch och marijuana är exakt samma sak fast i olika form. De e inte exakt samma sak men båda kommer från majja-plantorna. Man kan säga att majja inte e lika farligt om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej, hasch är inte "farligare" än marijuana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag har aldrig sagt att jag ska testa, har testat eller liknande. Vill bara veta om någon kan rabbla upp alla bieffekter som t.ex. dålig syn eller typ seg i benen, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Marijuana eller "joint" osv. Är torkade blad från plantan, medans hasch kommer från oljan, och är flera gånger starkare, så ja. hasch är farligare än marijuana p.ga. starkare effekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) I cannabisruset så pratar och skrattar man mycket, beter sig avslappnat, får sämre inlärningsförmåga, man blir hungrig/sötsugen. Senare under ruset så blir man trött, fundersam och tyst. Under ruset så kan det även kännas som om ett par minuter är flera timmar. Långtidseffekter är skador på nervsystemet efter THC har lagrats i kroppens fettvävnad. Man kan säga sig förföljd, man har ångest och panikkäsnlor bland annat. Hasch är Cannabis Sativas kåda. Marijuna är Cannabis Sativas torkade blomställningar och toppskott, ibland även stammen. Redigerad 8 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Att vara pundare är fan et värsta.. www.wikipedia.org - www.susning.nu Skriv marijuana Eller kolla i din biologi bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har hört att effekten blir densamma som när man e full... vet dock inte om de verkligen e så. har inte testat själv, än.... Oh tuffing där, ska du testa? Wow....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Orka fråga vilken drog som är bäst, ungefär som om man frågar vilket spel som är bäst. Börja inte knarka. du får ett helvete senare Du vet, börjar inte knarka för att man testar en gång och jag tror inte direkt han tänker "Nu ska jag börja röka på varje dag" det är som att säga om man ska testa alkohol blir man alkolist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Du vet, börjar inte knarka för att man testar en gång och jag tror inte direkt han tänker "Nu ska jag börja röka på varje dag" det är som att säga om man ska testa alkohol blir man alkolist Det är så att knark (drogerna) är starkare än drogen alkohol. När drogen går ur kroppen får man abstinesbesvär och oftast klarar man inte av det och tar mer av drogen för att komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts