VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tja. Jag tycker det är irriterande att ine veta vart folk bor Så om man nu har. "vid datorn" som location, kan man väll skriva. "Vid Datorn i (te.x) malmö" Så man kan veta vart peeps bor. Så nu har jag sagt mitt. Nu kan någon moderator stänga tråden eftersom jag sagt mitt. Men om ni tänker ge mig en varning så fattar jag inte varför Jaja. So Long. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 ..och så har du själv inte namngett var du kommer ifrån, "Hänger på livets lina" säger inte mig mycket om var du finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 ..och så har du själv inte namngett var du kommer ifrån, "Hänger på livets lina" säger inte mig mycket om var du finns. *Ändrar* Tänkte inte på att andra kanske tycker det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts