TERMINATOR3 Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 ..........OCH VICE CITY ÄR INNE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 suck! ännu en ny mkt onödig tråd, VARFÖR denna tråd?? ONÖDIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 så mycke annat skrivs det inte i gta3 forumet ändå, så det blir ju något att läsa. och gta 3 är ju lite ute... och jag skall köpa vice city senare i dag. skall bara sova lite först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 (redigerad) baba tänk på oss satar som inte kan spela på vice city på datan annu. och jag vet att gta3 är ute kom ut för flera månader sedan hahahaha (dåligt skämt) Redigerad 27 december, 2002 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 GTA 1/2/3/vc går ALLDRIG UT ur I MITT LIV HE HE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 GTA 1/2/3/vc går ALLDRIG UT ur I MITT LIV HE HE W0RD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 GTAIII e inte ute.... Det kommer ju nya mods + andra godsaker hela tiden, så vad f*n snackar du om... (jag vill inte starta något, men jag bara försvarar ett jä*ligt bra spel) Ps. Jag har inte ps2, jag har inte ens spelat VC än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 lol vad onödigt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Varför ska du ALLTID komma och snacka massa sk*T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Gta3 och Gta vice city e inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 lol vad onödigt!!!!! Har du skrivit nått annat än lol i nån tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 okeeej, här va det ju glada miner överallt.. gta3 e ju skoj som faen, så det kan ju inte bli ute.. och vi som inte har ps2 får ju vänta lite, sen kan vi också gema VC de e ju hur kul som helst. /Tottee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DjPuppet Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 gta3 vice city e fett kul mycket roligarew än vanliga gta 3 men jag har inte playstation 2 men om ja hade de skulle jag spela men jag har inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ..........OCH VICE CITY ÄR INNE!!!!! :: gta3 är definitivt ute och vc inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 :: gta3 är definitivt ute och vc inne GTA3 kommer aldrig bli ute, inte för mig i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) GTA3 kommer aldrig bli ute, inte för mig i alla fall... Samma här , gta3 blir aldrig ute för mig (även om jag spelar gta vc mest ) Redigerad 26 januari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts