Drewek Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Pajade min cykel idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 AHAHA grattis...föresten vilken idiot! ingen hjälm!! Min cykel och hjälm... kronan für alle Man brukar inte andända hjälm i stunt filmer? Han hade i allafall kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har en Crescent Balder MTB. Men ska sälja den åt grannen xP. Farsans cykel är bättre. Använder cykel en del, 2 km till skolan å 2 tillbaka, så det blir minst 4 km om dagen, ibland far jag hem på håltimmarna så det brukar bli lite extra. Brukar även cykla till min mormor på sommarn om det är riktigt bra väder. Dit är det väl 3,5 mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Skönare att gå Särskilt när cykeln har punka, om jag var 15 skulle jag ta ut moppen och åkt förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jag började cykla för typ 2 månader sedan och sedan dess har jag cycklat ganska mycket nästan varje dag. Jag har en Pinnacle cykel pro(Stavning?) Jag kan bara göra lite basic stuffs, Stegra ett par tramp, AB:a Lite mer änn en halvmeter;P Droppa ungefär lika högt Kan tilläga att jag har haft 4 punkterningar på mindre änn en vecka, så backdäcket är helt skevt Redigerad 16 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej. Kör moppe ist. Och det är kul att stegra, hoppa med den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Cykla är as kul och gör det ganska mkt och är vell ganska bra.. Åker runt på en Kona Hoss -05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hallå Är på jakt efter en ny framgaffel till min Scott YZ2 (har versionen med skivbromsar) eftersom den gamla blev stulen. Tänkte passa på att byta upp mig lite gran och undrar vad ni kan rekomendera i 1000kr-klassen? Naturligtvis ska de vara dämp på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts