Valle-Ball Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Brukar cykla 6'5 km om dan.... vurpade i somras, min tröja (som satt på styret) fastnade i framdäcket när jag cyklade råfort .... skrapade upp armbågar, knän, näsan, pannan och smällen fixade blåmärken i hela ansiktet och min hjälm hade jag hängande på styret. jag har 2 vittnen. precis efter så gick jag till närmsta hus och fick hjälp. antagligen för att det var en snubbe farsan kände. gick till skolan nästa dag och tog bort allas matlust med mina blödande sår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Brukar cykla 6'5 km om dan.... vurpade i somras, min tröja (som satt på styret) fastnade i framdäcket när jag cyklade råfort .... skrapade upp armbågar, knän, näsan, pannan och smällen fixade blåmärken i hela ansiktet och min hjälm hade jag hängande på styret. jag har 2 vittnen. precis efter så gick jag till närmsta hus och fick hjälp. antagligen för att det var en snubbe farsan kände. gick till skolan nästa dag och tog bort allas matlust med mina blödande sår Har hänt samma sak för mig, men det var ett bra tag sen, hade tröjan hängandes runt styret och kom i normal fart tills det att tröjan gled in i framdäcket och det blev tvärnit och jag föll av cykeln med en jäkla fart. För övrigt så slog jag mig ingenting (konstigt nog). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har hänt samma sak för mig, men det var ett bra tag sen, hade tröjan hängandes runt styret och kom i normal fart tills det att tröjan gled in i framdäcket och det blev tvärnit och jag föll av cykeln med en jäkla fart. För övrigt så slog jag mig ingenting (konstigt nog). Jäkla lyckost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Här jag på 8 meters hoppet vid vällingby tippen tyvärr så har jag ingen film när jag kommer över. Jag har en Dabomb xlr8r med Dirt Jumper 3, Hayes osv. DAbomb Jag har lite frågor här! Hur långt stegrar ni?? Jag typ 150 meter inge speciellt. Hur högt har ni droppat?? Jag har typ 130 Vad kostar era hojjar?? Min runt 20000kr!! Hur lägger man in två bilder för jag vill ha en min hojj å en på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Lägg upp bilderna på tex. Imageshack & sen länkar du bara bilderna därifrån.. Edit: Lyckades komprimera ner den lite, så nu ligger filmen uppe TANKA Redigerad 8 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Min cykel kostade runt 2000kr Men ska nog köpa en freeride cykel till sommaren eller nåt Edit: Jag kan bara cykla 3/4 cirkel HUr cyklar du så många varv :S Redigerad 8 april, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 På tal om vurpor så råkade jag sticka in min fot i framdäcket... cykeln stanna direkt, jag landa framför den på marken, den flyger upp i luften för att till sist, landa på min rygg ... tror att styret slog i bakhuvet för jag var rätt så yr i en timme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Min cykel kostade runt 2000kr Men ska nog köpa en freeride cykel till sommaren eller nåt Edit: Jag kan bara cykla 3/4 cirkel HUr cyklar du så många varv :S Huh, ja vene men det va förra sommaren, nu klarar man väl nåra till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Framdämpad merida. 21" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej... har moppe men min cykel e en gammal kärring cykel (maraton ) kärring cyklar äger alla andra cyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Här jag på 8 meters hoppet vid vällingby tippen tyvärr så har jag ingen film när jag kommer över. Jag har en Dabomb xlr8r med Dirt Jumper 3, Hayes osv. DAbomb Jag har lite frågor här! Hur långt stegrar ni?? Jag typ 150 meter inge speciellt. Hur högt har ni droppat?? Jag har typ 130 Vad kostar era hojjar?? Min runt 20000kr!! It Feel's like you are a skryter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Slutade cykla för ett tag sen. Har moped istället. Jaja kör som en toke på vintern med den. Körde cirka 2 mil på svinhalt väglag i vintras utan vinterdäck. Desutom var det någorlunda stor väg. Jaja men jag blev ju iaf inte överkörd så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Här jag på 8 meters hoppet vid vällingby tippen tyvärr så har jag ingen film när jag kommer över. Jag har en Dabomb xlr8r med Dirt Jumper 3, Hayes osv. DAbomb Jag har lite frågor här! Hur långt stegrar ni?? Jag typ 150 meter inge speciellt. Hur högt har ni droppat?? Jag har typ 130 Vad kostar era hojjar?? Min runt 20000kr!! 250 meter på bakan, tro mig eller ej. Droppat från kanske 1,7-2 meter. Men jag tror inte du droppat 130 meter? & hojen kostar 4500, ska fixa lite nya delar i sommar då det även kommer en film Redigerad 8 april, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Min värsta cykelupplevelse är definitivt denna: Jag kör på en cykel, kallad Carrera California ( Sportex, ej o rekommendera för överlevnad ). Iallfall, så cyklar jag i en uppförsbacke me ett gäng polare, en mutter lossnar till framskärmen, den övre, som håller skärmen på plats, sen cyklar vi en stund, då börjar skärmen låta, blir irriterad o ger skärmen en lätt knuff med foten, det som då händer är, när jag kör i kanske 30 km/h så snurrar framskärmen ett varv frammåt. Det tar tvärstop, jag flyger rakt över styret, cykeln flyger efter på mig, där ligger man o kan inte lyfta på armen, hehe, sen när ja väl tar mig upp på benen efter 5 mins så ser ja va som hänt me cykeln, skärmen har totalt bakat in säg i däcket, vilket resulterar i att det är omöjligt att cykla, sen har skärmen dragit åt själva hjulet såpass att halva hjulet vridit sig ett halv var, så det ser ut som ett U ungefär, sen gick styret av också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aC»eXstasy.swe™ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag har en cykel av märket Kona (Fire Mountain om jag inte minns fel). Men det blir nog inte så mycket cyklande iår eftersom jag får min moppe om ungefär 27 dagar ! - längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag har en cykel av märket Kona (Fire Mountain om jag inte minns fel). Men det blir nog inte så mycket cyklande iår eftersom jag får min moppe om ungefär 27 dagar ! - längtar Welcome to this FORUM. Välkommen till GTAsajtens forum. LOL. Sjukt namn du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Oh yeah, mannen med punkter! ingen som kollat på min film? INGA KOMMENTARER :'( HiihIhIHiIHIH^^^^^^^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Oh yeah, mannen med punkter! ingen som kollat på min film? INGA KOMMENTARER :'( HiihIhIHiIHIH^^^^^^^^ Jag har kollat Känns som om. näjj. Utan hjälm Jag är. jag........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Största intresset är att cykla på min gamla skitcykel med punka på bakhjulet med trasig sadel, skitigt styre å sisådär halvcrapiga bromsar utan hjälm på vintern HEj va de går i hallonbacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag har kollat Känns som om. näjj. Utan hjälm Jag är. jag........ Vadå, hjälm? när ja kör i skogen brukar jag köra med crosshjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts