Elander Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 En liten fråga....jag vill ha det nya MSN som jag tyvvär inte har på min egen dator...kan någon skicka en länk till den? +Skicka inte typ www.MSN.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 http://messenger.msn.se/Download/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tror jag hittade det nu.Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nya msn? menar du 7.0 BETA eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 *Lånar tråden lite* Någon som vet hur det var man gjorde så man kan skriva typ för hand i msn 7.0 Beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 MSN Handwriting ..? Vet ej vart jag hittade. Fick det nog av en tjej på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 MSN Handwriting ..? Vet ej vart jag hittade. Fick det nog av en tjej på MSN. Låter som det jag menar. Istället för riktiga bokstäver i orden så är det handskrivna, som om man skulle skrivit direkt på skärmen om någon förstår hur jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har beta versionen av 7.0. Den riktiga är väll inte ute.. Men vad behöver man för att skriva för hand? Typ som paint? Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Http://messenger.msn.com/Download/ Handwriting är inbyggt, tillsammans med skit som Nudge och Winks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Http://messenger.msn.com/Download/ Handwriting är inbyggt, tillsammans med skit som Nudge och Winks Jag laddade tidigare ner betan på hamsterpaj. Men då var inte handwriting med eller Type By hand som det väll heter?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Http://messenger.msn.com/Download/ Handwriting är inbyggt, tillsammans med skit som Nudge och Winks Det verkar inte finnas med för mig, hur börjar man använda det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det verkar inte finnas med för mig, hur börjar man använda det? Det finns för vissa, men inte för andra. Jag har laddat ner 7.0 vid tre olika tillfällen, två av gångerna fanns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det finns för vissa, men inte för andra. Jag har laddat ner 7.0 vid tre olika tillfällen, två av gångerna fanns det Okej, men jag har inte lust att ladda ner det flera gånger, hur får man tag på det om man inte har det och inte vill installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Riktiga 7.0 versionen av msn finns som sagt nu att ladda ner, och för dom som fortfarande inte kan skriva för hand behövs Journal Viewer 1.5 som bla finns att hämta genom windows update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts