KingViper Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hur rånar man om man nu kan råna? Jag menar i butiker och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Man kan inte råna butiker! Däremot kan du råna hus om du använder en speciell van! (Minns inte vad den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Hur rånar man om man nu kan råna? Jag menar i butiker och liknande. Högst upp kan du läsa om hur man rånar hus.. Här you vet Redigerad 7 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Butiker kan du inte råna. Du kan råna hus. Kolla i klistrade trådar för att få veta hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag fattar inte varför dom tog bort funktionen att kunna råna butikerna! så jävla dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag fattar inte varför dom tog bort funktionen att kunna råna butikerna! så jävla dumt... Vadå tog bort funktionen det är ju bara gå fram till en kille i kassan och sikta på han. Det är bara det att det inte är med på procentlistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 VA??! så du menar att man KAN råna ?? isådanafall är jag så jävla ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det går inte att råna affärer han bara gissar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Butiker kan du inte råna. Du kan råna hus. Kolla i klistrade trådar för att få veta hur. Det var nog det GTApimpfoolife sa före dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det går inte att råna affärer han bara gissar Jag gissar inte, men jag sa aldrig att man får pengar för det är att råna, jag sa bara att man kan sikta på personen i kassan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) ...inget Redigerad 7 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Man rånar inte husen, man gör inbrott i dom. Och sam sagt var kan inte butiker bli rånade på samma sätt som i vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det var nog det GTApimpfoolife sa före dig. Kolla på tiden han skrev det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Man rånar inte husen, man gör inbrott i dom. Och sam sagt var kan inte butiker bli rånade på samma sätt som i vc. Men när man gör inbrotten rånar man ju de. Inbrott är att olagligt bryta sig in någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts