Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Knackat dörr? Om inte redan gjort kan det vara en bra idé. Hehe, trodde först det stog knarkat dörr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hehe, trodde först det stog knarkat dörr... Antecknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 I dag rymde min katt Svante jag skulle Gärna vilja få tillbaka han! Han är en inne katt men mamma glömmde att stänga dörren och när jag satt här uppe på gtasajten så rymde han, Snälla vet ni nå't tips så han kommer tillbax hem igen? OTROLIGT TACKSAM FÖR SVAR, SVANTE ÄR MITT ALLT!!! :'( Han kommer nog tillbaka, katter är väldigt nyfickna på världen utanför. ps om du har en grej som din katt gillar så ställ ut den och se om han kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Alright, lycka till. Förstår att katten är viktigare än skolan. Edit: Varför börja alla tugga om sina egna jävla katter helt plötsligt?! Inte särskilt uppmuntrande (inte mitt första här heller, i och för sig) att höra katter som är borta i åratal. Inte? Vad ska vi säga då? Jag ville bara påpeka hur smarta katter verkligen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Morsan gjorde det... inte alla dörrar men han har bara varit borta ca 40 min så... Jag väntar ett tag. Men om han inte är tillbaka tills i morn så skolkar jag och knackar dörr... ... Men, liksom, 40 minuter? Är inte det lite väl kort tid att få ett nervöst sammanbrott på? Katter är födda som utedjur, som vilda djur. Jag tror att, även om det är en innekatt, han kommer att återvända. Du underskattar honom, tycker jag... Lite fjantigt måste jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Alright, lycka till. Förstår att katten är viktigare än skolan. Edit: Varför börja alla tugga om sina egna jävla katter helt plötsligt?! Inte särskilt uppmuntrande (inte mitt första här heller, i och för sig) att höra katter som är borta i åratal. Jag tycker att ett älsklingsdjurs liv är något viktigare än en dags skolarbete. Fast det kanske är så lätt att förstå om man inte har husdjur och tycker om dem osv. Angående ditt Edit: De kom ju tillbaka iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Okej Okej okej, tack till nån vis persson på gtasajten som uppmuntrade mig att gå ut och ta nån runda, Detta låter kanske lite kneppt men jag önskade/bad till nån herre där uppe att svante skulle komma hem, och när jag avslutat "önskningen" gissa vad jag ser när jag öppnar ögonen?? Svante! ,Under en Bil! När jag hittade honom var han skit smutsig men välbehållen! Nu är han hemma igen! Det här med "min lilla önskning" börjar bli lite läskigt,,, Det här hännt en 2-3 gånger förut när jag har ösnakt att svante skulle komma tillbaka... Jaja tack för allt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag tycker att ett älsklingsdjurs liv är något viktigare än en dags skolarbete. Fast det kanske är så lätt att förstå om man inte har husdjur och tycker om dem osv. Angående ditt Edit: De kom ju tillbaka iaf... Öh? Vad? Angående Angående mitt Edit: Jo, poäng där. I'm slagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 En gång rymde min katt och var borta i en vecka Nu ligger hon på min datorskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Öh? Vad? Angående Angående mitt Edit: Jo, poäng där. I'm slagen. Det lät på ditt föregående inkägg som om att du var ironisk, angående det med att katten var viktigare än skolan... En gång rymde min katt och var borta i en vecka Nu ligger hon på min datorskärm Hoppas inte att det är en flatscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Okej Okej okej, tack till nån vis persson på gtasajten som uppmuntrade mig att gå ut och ta nån runda, Detta låter kanske lite kneppt men jag önskade/bad till nån herre där uppe att svante skulle komma hem, och när jag avslutat "önskningen" gissa vad jag ser när jag öppnar ögonen?? Svante! ,Under en Bil! När jag hittade honom var han skit smutsig men välbehållen! Nu är han hemma igen! Det här med "min lilla önskning" börjar bli lite läskigt,,, Det här hännt en 2-3 gånger förut när jag har ösnakt att svante skulle komma tillbaka... Jaja tack för allt..! Tur att katten kom tillbaka. Men borde du inte sagt att katten varigt borta tidigare och komme hem? Och isf borde du väll vara lite lungnare. Och vem uppmuntrade dig att ta en runda? Jag. Men varför får jag tacket. Jo. Nä. Du hittade ju katten när du bad. Inte när du sprang eller``? Så uppfattade jag det. Och till alla kattägare. Lyllos. Jag vill ha en katt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Bra att du hittade katten angående katter så är min katt ute någonstans hela dagarna. Den kommer bara hem på och äter på kvällarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Min syrra har en katt. Han är tjock och lat och gillar soffan och hennes säng. Han gillar även att äta, men hatar att gå utanför dörren för då stretar han direkt tillbaka mot dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Charlie did it! muhaha Alla som sett "Hide and seek" fattar... Edit: Hmm... Helt offtopic för övrigt... Redigerad 7 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Charlie did it! muhaha Alla som sett "Hide and seek" fattar... Edit: Hmm... Helt offtopic för övrigt... Robert De Niro is teh shit? ------ Svante (orka kolla om det stämmer) var för övrigt jävligt lik min katt Spike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Katter är inte handicapade små kjel djur.. Ni visste väll att en katt stannar hos dig för att du ger den mat och klappar den inte för att den tycker om dig.. Men han vet att han får mat så han komemr tillbax om inte det händer någonting någonting hemskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 I dag rymde min katt Svante jag skulle Gärna vilja få tillbaka han! Han är en inne katt men mamma glömmde att stänga dörren och när jag satt här uppe på gtasajten så rymde han, Snälla vet ni nå't tips så han kommer tillbax hem igen? OTROLIGT TACKSAM FÖR SVAR, SVANTE ÄR MITT ALLT!!! :'( Var bor du (stor-orter och närorter) och kan du bifoga en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Var bor du (stor-orter och närorter) och kan du bifoga en bild? Han har ju hittat katten ju, läs! Inte? Vad ska vi säga då? Jag ville bara påpeka hur smarta katter verkligen är Det visar ju hur korkade dom är. Springer ut och lämnar er kattägare oroliga så att ni skolkar från skolan och sörjer att eran katt har gått sin väg. Intelligent katt säger till när den går ut, inte bara sticker. Redigerad 8 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Katter är inte handicapade små kjel djur.. Ni visste väll att en katt stannar hos dig för att du ger den mat och klappar den inte för att den tycker om dig.. Men han vet att han får mat så han komemr tillbax om inte det händer någonting någonting hemskt... Myt, myt , myt....vissa katter är ju så...men många gillar sina ägare också, även om de är väldigt självständiga! Gick ett programm på typ svt 1 om det för inte så länge sedan om jag inte missminner mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts