Jump to content

Katten Rymde! :(

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Säg vart du bor och visa en bättre bild. Så kanske pers som bor i närhetenb kan hjälpa. om några här på GTASF bor i närheten B)

Bra idé.

Hoppas iaf att den kommer tillbaka. :'(

Du kan ju gå ut och kolla lite, och spana om du ser den.

Minns att min katt en gång gick ut, och var borta hela natten, och då hade hon

klättrat upp i ett ashögt träd, och kunde inte komma ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhh känner mig dålig, mår illa... matt... Kraftlös...!

V-vi bor i en pytte liten by som heter Alfta... Alfta ligger brevid en annan by som heter Edsbyn, Edsbyn vann ju i Bandy Sm för andra gången i år eller nå't om nån minns. Alfta och edsbyn ligger i Hälsingland, ungefär mitt i Sverige... B)

Knackat dörr? Om inte redan gjort kan det vara en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhh känner mig dålig, mår illa... matt... Kraftlös...!

V-vi bor i en pytte liten by som heter Alfta... Alfta ligger brevid en annan by som heter Edsbyn, Edsbyn vann ju i Bandy Sm för andra gången i år eller nå't om nån minns. Alfta och edsbyn ligger i Hälsingland, ungefär mitt i Sverige... B)

Delsbo är bra. Men.

Ja. Alfta. jag vet att Hälsingland ofta har små städer. mäst små by'ar. Testa ställe ut mat som någon sa. och jogga lite. för husen står väll inte så tätt. Iaf inte där min pappas moster bor i Delsbo. Och sen så så kan du knacka dör. Då får du motion. du kanske får tips av personer som sett katten. Du kanske ser katten när du joggar. du kanske ser katten inne som smet in när du öppnade dörren när du kom ´hem. Katten kanske såg dig om du joggade omkring där och följde dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morsan gjorde det... inte alla dörrar men han har bara varit borta ca 40 min så... Jag väntar ett tag. Men om han inte är tillbaka tills i morn så skolkar jag och knackar dörr...

Både rätt och fel. Skolka skola man ej göra B) .

Men det är ju inte kul att bli av med en familjemedlem, är det inte bättre att knacka på kvällen?

På dagen jobbar de flesta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morsan gjorde det...  inte alla dörrar men han har bara varit borta ca 40 min så... Jag väntar ett tag.  Men om han inte är tillbaka tills i morn så skolkar jag och knackar dörr...

Alright, lycka till. Förstår att katten är viktigare än skolan.

Edit: Varför börja alla tugga om sina egna jävla katter helt plötsligt?! Inte särskilt uppmuntrande (inte mitt första här heller, i och för sig) att höra katter som är borta i åratal.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor