Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har också en katt Om den har varit ute innan så är det 100% på att den kommer tillbaka... Om den inte blir överkörd eller något .. Om den inte är tillbaka inom 2 dagar.. Sätt upp massa lappar =)---- Ses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Rymde han bara genom dörren? Isf kommer han tillbaka. Det gjorde min katt, den var innekatt först, men sen vart den utekatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Mmm men jag är så orolig! :'( Tycker ni att jag ska leta eller hoppas på att han kommer tillbaka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hoppas på att den grymma verkligheten inte satt klorna i honom. Innekatter blir ofta slaktade av utekatter om de hamnar i slagsmål, så se till att hitta honom innan en elak bondkatt gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Faktiskt så är han bondkatt... Här är en bild på han... Säg vart du bor och visa en bättre bild. Så kanske pers som bor i närhetenb kan hjälpa. om några här på GTASF bor i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Face it... han är fiskfärs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Säg vart du bor och visa en bättre bild. Så kanske pers som bor i närhetenb kan hjälpa. om några här på GTASF bor i närheten Bra idé. Hoppas iaf att den kommer tillbaka. :'( Du kan ju gå ut och kolla lite, och spana om du ser den. Minns att min katt en gång gick ut, och var borta hela natten, och då hade hon klättrat upp i ett ashögt träd, och kunde inte komma ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Face it... han är fiskfärs. Uppmuntrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Åååh, jag har också en svartvit bondkatt som heter Svante Han sprang bort i somras, men efter flera dagar så kom han tillbaka. Han hade bara varit och hälsat på i ett hus som ligger en liten bit från vårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ställ ut nån mat han gillar.(Om ni bor på landet, för annars kommer det en luffare och äter upp det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Faktiskt så är han bondkatt... Här är en bild på han... Min katt var borta på Orust i ett år, sedan såg vi honom slicka på en död insekt på gatan förra året, då fångade vi in honom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Uhh känner mig dålig, mår illa... matt... Kraftlös...! V-vi bor i en pytte liten by som heter Alfta... Alfta ligger brevid en annan by som heter Edsbyn, Edsbyn vann ju i Bandy Sm för andra gången i år eller nå't om nån minns. Alfta och edsbyn ligger i Hälsingland, ungefär mitt i Sverige... Knackat dörr? Om inte redan gjort kan det vara en bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Knackat dörr? Om inte redan gjort kan det vara en bra idé. Morsan gjorde det... inte alla dörrar men han har bara varit borta ca 40 min så... Jag väntar ett tag. Men om han inte är tillbaka tills i morn så skolkar jag och knackar dörr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Uhh känner mig dålig, mår illa... matt... Kraftlös...! V-vi bor i en pytte liten by som heter Alfta... Alfta ligger brevid en annan by som heter Edsbyn, Edsbyn vann ju i Bandy Sm för andra gången i år eller nå't om nån minns. Alfta och edsbyn ligger i Hälsingland, ungefär mitt i Sverige... Delsbo är bra. Men. Ja. Alfta. jag vet att Hälsingland ofta har små städer. mäst små by'ar. Testa ställe ut mat som någon sa. och jogga lite. för husen står väll inte så tätt. Iaf inte där min pappas moster bor i Delsbo. Och sen så så kan du knacka dör. Då får du motion. du kanske får tips av personer som sett katten. Du kanske ser katten när du joggar. du kanske ser katten inne som smet in när du öppnade dörren när du kom ´hem. Katten kanske såg dig om du joggade omkring där och följde dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Morsan gjorde det... inte alla dörrar men han har bara varit borta ca 40 min så... Jag väntar ett tag. Men om han inte är tillbaka tills i morn så skolkar jag och knackar dörr... Både rätt och fel. Skolka skola man ej göra . Men det är ju inte kul att bli av med en familjemedlem, är det inte bättre att knacka på kvällen? På dagen jobbar de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Min mammas katt var borta i 2 år, sen kom den tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Morsan gjorde det... inte alla dörrar men han har bara varit borta ca 40 min så... Jag väntar ett tag. Men om han inte är tillbaka tills i morn så skolkar jag och knackar dörr... Alright, lycka till. Förstår att katten är viktigare än skolan. Edit: Varför börja alla tugga om sina egna jävla katter helt plötsligt?! Inte särskilt uppmuntrande (inte mitt första här heller, i och för sig) att höra katter som är borta i åratal. Redigerad 7 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts