kariya Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag har för mig att Funny har sakt att han hade dåliga betyg i högstadiet. Kan det stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Crouching Tiger, Hidden Dragon uppskattas oftast på filmfronten. romantik, drama, Kina, lite snygge-action (ingen brutal hjärndödarskit). nåja, ni lär ju ändå inte koncentrera er på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Jag har för mig att Funny har sakt att han hade dåliga betyg i högstadiet. Kan det stämma? So? Edit: Jag var skoltrött och skolkade extremt mycket. Vilket kanske inte var så smart... Redigerad 10 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 So? Nej men du kan så mycket så verkar de inte som du har fått dåliga betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej men du kan så mycket så verkar de inte som du har fått dåliga betyg Jag är smart och allmänbildad. Dessvärre räcker inte det för att få bra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag är smart och allmänbildad. Dessvärre räcker inte det för att få bra betyg. Nej, i grundskolan måste man vara där också. Det har jag fått erfara. På det svåra sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hur gamal var du när du hade sex först gången?? (12 är väll lite tidigt?) Jag är faktiskt oskuld @ 16 år :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Det är väl inte så ovanligt? Hellre att man förlorar oskulden med en pålitlig brud, än med ett billigt engångsligg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om en tjej och en kille som är 15 knullar kan killen stämma tjejen för sexuellt utnyttjande av minderårig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om en tjej och en kille som är 15 knullar kan killen stämma tjejen för sexuellt utnyttjande av minderårig Psst. Detta är inte USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Om en tjej och en kille som är 15 knullar kan killen stämma tjejen för sexuellt utnyttjande av minderårig Men det kan han väl inte ? han är ju inte minderårig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ni snackar så mycket skit... Rodna för att man är sexton och oskuld? Herregud... Hade du varit 25 hade du behövt skämmas, men SEXTON? Spara dig, du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag är faktiskt oskuld @ 16 år :"> Jag trodde du hade gjort det "lite" tidigare... Speciellt när du frågade om JAG hade gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 15 och oskuld. Det kommer (hända.) sade Emil till sin fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nej, i grundskolan måste man vara där också. Det har jag fått erfara. På det svåra sättet. Inte jag. Jag är så ordentlig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag trodde du hade gjort det "lite" tidigare... Speciellt när du frågade om JAG hade gjort det Jag undrade snarare om ni kom nån vart, inte om ni bokstavligen hade haft samlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag undrade snarare om ni kom nån vart, inte om ni bokstavligen hade haft samlag. Mmmm... Tänk så fel man kan ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag har för mig att Funny har sakt att han hade dåliga betyg i högstadiet. Kan det stämma? Men om man får dåliga betyg så kan man bli korvgubbe!! Korvgubbar kan bli miljonärer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Psst. Detta är inte USA. So? Det är ändå brottsligt om en vuxen ligger me en minderårig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 So? Det är ändå brottsligt om en vuxen ligger me en minderårig! Ja, och? Han sa bara att det här inte är USA, vad har det med det att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts