SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Blir det nåt bazzz eller? Uppmana 12åringar till Sex, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej ingen komedi. Tänk om man sätter igång en komedi och så tycker dem inte den är rolig Och så sitter man där och skrattar för sig själv Se på porrfilm med dem för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Blir det nåt bazzz eller? Hur gamal var du när du hade sex först gången?? (12 är väll lite tidigt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (12 är väll lite tidigt?) Ja det är tidigt, mest med tanke på att man är omogen vid den åldern och även att det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ja det är tidigt, mest med tanke på att man är omogen vid den åldern och även att det är olagligt. Tänkte väll :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Ja det är tidigt, mest med tanke på att man är omogen vid den åldern och även att det är olagligt. Olagligt? Det är upp till var och en att knulla men om man är över 15 och knullar med en som är 13-14 så är det olagligt men inte om det är två st 12åriga barn. Edit: Använder ordet knulla för att det låter finare än samlag i mina öron. Redigerad 10 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Olagligt? Det är upp till var och en att knulla men om man är över 15 och knullar med en som är 13-14 så är det olagligt men inte om det är två st 12åriga barn. Edit: Använder ordet knulla för att det låter finare än samlag i mina öron. Säg mig... När "knullade" du första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Säg mig... När "knullade" du första gången? Det kanske är lite privat när man "gjorde det" första gången . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Säg mig... När "knullade" du första gången? Vid åldern 12 är det fan bara löjligt att göra det. Man gör det när man själv tycker det är dags. Och rättning på SlewME, om en kille/tjej över 15 knullar en under 15 år räknas det som pedofili eller nåt... Och det är väl olagligt? Eller ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vid åldern 12 är det fan bara löjligt att göra det. Man gör det när man själv tycker det är dags. Och rättning på SlewME, om en kille/tjej över 15 knullar en under 15 år räknas det som pedofili eller nåt... Och det är väl olagligt? Eller ja... Så om man är 15 och knullar sin tjej som ska fylla 15 om en dag... är man ett peddo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Olagligt? Det är upp till var och en att knulla men om man är över 15 och knullar med en som är 13-14 så är det olagligt men inte om det är två st 12åriga barn. Edit: Använder ordet knulla för att det låter finare än samlag i mina öron. Det är olagligt även om båda är 12.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Säg mig... När "knullade" du första gången? Haha, Det vill jag inte sitta och säga på ett forum då jag anser att det inte angår er. Men jag kan säga såhär jag var mogen för det och jag ångrar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Haha, Det vill jag inte sitta och säga på ett forum då jag anser att det inte angår er. Men jag kan säga såhär jag var mogen för det och jag ångrar det inte. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Och rättning på SlewME, om en kille/tjej över 15 knullar en under 15 år räknas det som pedofili eller nåt... Och det är väl olagligt? Eller ja... Nej det räknas inte som pedofili om t.ex två ungdomar gör det. 15/14 - olagligt - ja. Kommer någon göra något - inte om det inte var en våldtäckt. Det är olagligt även om båda är 12.. Men ingen kan göra något åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej det räknas inte som pedofili om t.ex två ungdomar gör det. 15/14 - olagligt - ja. Kommer någon göra något - inte om det inte var en våldtäckt. Men ingen kan göra något åt det. Vafan, varför kommer du alltid och förklarar allt så enkelt? Vad för kurs har du gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vafan, varför kommer du alltid och förklarar allt så enkelt? Vad för kurs har du gått? Han gick på vampyr Gymnasie i transylvania Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Men ingen kan göra något åt det. Nej det har jag inte sagt heller. Men jag svarade på en fråga om det var lämpligt som 12åring att ha sex, nej just för att det är en omogen ålder och för att det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aC»eXstasy.swe™ Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tycker inte man ska ha sex före 15-års ålder. Jag ångrar allt ( 15 om lite mer än 1 månad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tänkte väll :S Lagligt hit och dit, tror inte många dör som "lagliga". Titta bara i olagligt-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nej det har jag inte sagt heller. Men jag svarade på en fråga om det var lämpligt som 12åring att ha sex, nej just för att det är en omogen ålder och för att det är olagligt. Nej jag vet. Skulle bara poängtera att "stämpeln" olagligt i vissa fall, som det här, inte gör någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts