gurfi Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha... De dumpade oss EDIT: Jag har aldrig blivit dumpad... vad ska jag göra? Hur lyckades du med det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha... De dumpade oss EDIT: Jag har aldrig blivit dumpad... vad ska jag göra? OMFG, Jag trodde det var nästa fredag? Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Haha... De dumpade oss EDIT: Jag har aldrig blivit dumpad... vad ska jag göra? Tat coolt grabben, Tjejerna va inte ute efter er utan efter era pengar. De va skitar om de blev sura för att ni ville käka Pizza.. Bojkotta Assholes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Haha... De dumpade oss EDIT: Jag har aldrig blivit dumpad... vad ska jag göra? Jo, du ska göra såhär. Leta efter nya brudar direkt. Visa dom tjejerna vad de missade. Om det nu var nånting. Det är väl upp till dig att bevisa. Redigerad 8 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Jo, du ska göra såhär. Leta efter nya brudar direkt. Visa dom tjejerna vad de missade. Om det nu var nånting. Det är väl upp till dig att bevisa. Okej =) De ska få se vad de missar EDIT: Det finns ingen snygg tjej som vi hittade.. men det är väll bara och söka eller? Redigerad 8 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Okej =) De ska få se vad de missar EDIT: Det finns ingen snygg tjej som vi hittade.. men det är väll bara och söka eller? Sök vidare, det finns alltid. =) Ska du ha snygg och vill ha henne i 1 vecka, så ta första bästa. =) Redigerad 8 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Okej =) De ska få se vad de missar EDIT: Det finns ingen snygg tjej som vi hittade.. men det är väll bara och söka eller? Är allt snygg för dig? Vill du inte ha en snäll, pålitlig och icke-fjortis också? eller ska hon bara vara snygg? .. Annars lär du ju få byta endel, många snygga är också bitchiga (Märk att jag inte skrev alla). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Sök vidare, det finns alltid. =) Ska du ha snygg och vill ha henne i 1 vecka, så ta första bästa. =) Okej Pimparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ursäkta Dubbelpost :S Men nu så har jag fått en ny tjej =D... Nu bjöd hon på Pizza =D Men jag hyrde film.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ursäkta Dubbelpost :S Men nu så har jag fått en ny tjej =D... Nu bjöd hon på Pizza =D Men jag hyrde film.... Grattis.. Bra att du stödjer Antipiratbyrån din skurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Grattis.. Bra att du stödjer Antipiratbyrån din skurk. Hehe... Men säg inget.. Jag ska bli polis när jag blir stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vad gillar tjejer? Asså när de är lika gamla som jag? (12-13) Jag och en kompis tänkte gå ut och käka pizza på en pizzeria med varsin tjej.. eller? Finns det någon bättre ide? (Vi är INTE ihop med dem... inte än ) Köp en kebab för helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Köp en kebab för helvete Kebabkurt... Hur ofta äter du Kebab? (förresten..... mums ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag äter det ofta. typ 4 dar i veckan...(ja e ingen tjock jävel.) De e gott som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag äter det ofta. typ 4 dar i veckan...(ja e ingen tjock jävel.) De e gott som fan! 4???! Jag äter typ en gång i månaden.... Men nu så har den "bästa" kebab-serveringens ägare flyttat, och då så har de ju lixom en ny ägare.... Nu så är det inte lika Gott längre Vet du någon bra servering i malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ursäkta Dubbelpost :S Men nu så har jag fått en ny tjej =D... Nu bjöd hon på Pizza =D Men jag hyrde film.... Är du DUM?! BJÖD hon dig på pizza?!!? du ska bjuda henne .. nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är du DUM?! BJÖD hon dig på pizza?!!? du ska bjuda henne .. nuff said Pappa P-C blir ju upprörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Pappa P-C blir ju upprörd. Ja :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Är du DUM?! BJÖD hon dig på pizza?!!? du ska bjuda henne .. nuff said Mmm... ... Men jag bjöd henne idag på Kebab.... (Kebab-kurts råd Hon gillade det =D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Blir det nåt bazzz eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts