Perlan Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Mmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Okej, men då har jag ett stort problem... 2bad4U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa ... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ... Tycker inte häller om att shoppa men gör det för deras skull. då kan dom prova ut kläder på er. det tycker dom flesta om. sen kanske dom säger "ohh gud va du ser sexig ut i dom där jeansen". eller så kanske jag lever i en fantasivärld. Seriöst. shoppa tror jag är bra och sen en liten fika. ------------ om du ska hyra en film så ska dom bestämma. det som du absulut inte ska göra är att hya en action-film. då springer dom hem . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 2bad4U Vad ska jag gör då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad ska jag gör då? Vad exakit har du gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad exakit har du gjort? Jag har inte gjort nå't än men det kanske kommer att hända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vet inte om nån har skruívit detta men bortsett från alla pizzor och filmer så ska du bjuda på dig själv och våga skojja etc. etc! Då kommer man långt(iaf jag )!Kanske flörta lite lätt med dom Men inte tafsa för fan.....jävlar asså, i vissa falla kna det gå snett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Detta är ju förfan pinsamt, seriöst. Man går inte till ett litet pizzahak och bjuder två tjejer på sliskig middag och sedan tjockar på sig framför braindead med chips och ostbågar. Ska det var pizza ska ni gå till en resturang, italiensk resturang, där det inte bara finns pizza. Känns mycket trevligare att ha lite god mat att välja emellan. Braindead kan man ju för fasiken inte se på en dubbeldate, när ni är klara med middagen så fråga om dom vill hyra en film. Låt sedan dom välja filmen. Edit: Chiligr är smart, bjud på er själva. Skratta! Framförallt, sura inte, skämtar dom om dig så skratta, skratta med. Ta inte åt dig, då förvärrar du bara allt. RAGG! ^^ Redigerad 8 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Detta är ju förfan pinsamt, seriöst. Man går inte till ett litet pizzahak och bjuder två tjejer på sliskig middag och sedan tjockar på sig framför braindead med chips och ostbågar. Ska det var pizza ska ni gå till en resturang, italiensk resturang, där det inte bara finns pizza. Känns mycket trevligare att ha lite god mat att välja emellan. Braindead kan man ju för fasiken inte se på en dubbeldate, när ni är klara med middagen så fråga om dom vill hyra en film. Låt sedan dom välja filmen. Edit: Chiligr är smart, bjud på er själva. Skratta! Framförallt, sura inte, skämtar dom om dig så skratta, skratta med. Ta inte åt dig, då förvärrar du bara allt. RAGG! ^^ Wai wai, ordentligt restuarang går alltid hem bättre än sliskigt pizzahak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Wai wai, ordentligt restuarang går alltid hem bättre än sliskigt pizzahak Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Detta är ju förfan pinsamt, seriöst. Man går inte till ett litet pizzahak och bjuder två tjejer på sliskig middag och sedan tjockar på sig framför braindead med chips och ostbågar. Ska det var pizza ska ni gå till en resturang, italiensk resturang, där det inte bara finns pizza. Känns mycket trevligare att ha lite god mat att välja emellan. Braindead kan man ju för fasiken inte se på en dubbeldate, när ni är klara med middagen så fråga om dom vill hyra en film. Låt sedan dom välja filmen. Edit: Chiligr är smart, bjud på er själva. Skratta! Framförallt, sura inte, skämtar dom om dig så skratta, skratta med. Ta inte åt dig, då förvärrar du bara allt. RAGG! ^^ Glömde en sak, fast du kanske fattar att det skulle in här(perlan) Är nästan samma sak som det jag sa innan men jag vill förtydliga det: Var dig själv, spela inte tuff eller nåt...sen kommer det där med att skämta och så! Redigerad 8 april, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tjejer gillar om du frågar chans på ett ställe typ i matsalen! Säg det högt, och stolt: FåR jAg ZcHAnZ @ dig lilla gumman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tjejer gillar om du frågar chans på ett ställe typ i matsalen! Säg det högt, och stolt: FåR jAg ZcHAnZ @ dig lilla gumman? Är du över 15 så funkar frasen; "Ööööh, ska vi knulla?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tv, slutade man inte titta på den för några år sedan? Tvn är till för nyheter och inget annat. ............... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Är du över 15 så funkar frasen; "Ööööh, ska vi knulla?" Mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Är du över 15 så funkar frasen; "Ööööh, ska vi knulla?" I bästa fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 När ja blev ihop med min tjej så börgade det med att vi gorde ett NO arbete i skolan ockh efter en vecka bjöd ja henne på pizza och medans vi åt så "gled" ja närmare å närmare och tog röde hennes hand och sen börja de privata som ja inte berettar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 När ja blev ihop med min tjej så börgade det med att vi gorde ett NO arbete i skolan ockh efter en vecka bjöd ja henne på pizza och medans vi åt så "gled" ja närmare å närmare och tog röde hennes hand och sen börja de privata som ja inte berettar Hur gåre med svenskan pojk!? Nåja, Titta iaf inte på nån skräckfilm för det tror jag inte de skulle uppskatta. Hellre nån form av komedi då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Haha... De dumpade oss EDIT: Jag har aldrig blivit dumpad... vad ska jag göra? Redigerad 8 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nej ingen komedi. Tänk om man sätter igång en komedi och så tycker dem inte den är rolig Och så sitter man där och skrattar för sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts