Perlan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad gillar tjejer? Asså när de är lika gamla som jag? (12-13) Jag och en kompis tänkte gå ut och käka pizza på en pizzeria med varsin tjej.. eller? Finns det någon bättre ide? (Vi är INTE ihop med dem... inte än ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad gillar tjejer? Asså när de är lika gamla som jag? (12-13) Jag och en kompis tänkte gå ut och käka pizza på en pizzeria med varsin tjej.. eller? Finns det någon bättre ide? (Vi är INTE ihop med dem... inte än ) Va ni än gör så hyr inte dvd, köp inte en film eller gå inte på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Va ni än gör så hyr inte dvd, köp inte en film eller gå inte på bio. Varför då? Gillar de inte filmer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Varför då? Gillar de inte filmer ? Det är bara det att det är så oorginellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det är bara det att det är så oorginellt Men VAD ska jag göra? Är pizza tillräkligt bra? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det är bara det att det är så oorginellt Nej. Strejk. Bojkott.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Gunde är med i svängarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Gunde är med i svängarna.. Yeah. Men jag kan gå på bio och hyra film. Biokort. 3 stycken. sammanlagt kanske 4-5 filmer. + att mamma har hyrkuponger. och allt är betalt innan 1:a april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Okej.. Men kan någon svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Själv skulle jag satsa på pizza som Perlan sa! eller så kan man kanske kan gå till nån galeria och shoppa och sen fika eller bara fika. dom flesta tjejer som jag känner gillar i alla fall att shoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Va ni än gör så hyr inte dvd, köp inte en film eller gå inte på bio. Tycker det är bra faktiskt.. fast inte som en "date" men typ filmkvällar äro kul när alla ligger över varann och så speciellt på skräckfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Okej.. Men kan någon svara? Var länge sedan jag var i den åldern, allt har säkert förändrats.. Testa att bjuda på Absolut Vodka det brukar alltid gå hem i detta samhälle. Edet Toapapper: Men P-C du har ju säkert en PC och sådär så du ska TANKA film inte hyra för dyra pengar. Redigerad 7 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa ... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ... EDIT: Slewme.. INTE vodka sånt bjuder jag inte på.. då kommer de nog dumpa oss Redigerad 7 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 12-13 år? Var barn så länge ni kan istället, chansen kommer inte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa ... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ... EDIT: Slewme.. INTE vodka sånt bjuder jag inte på.. då kommer de nog dumpa oss Va inte fullt seriös när jag sa det där.. Jag är själv emot Sprit och har aldrig druckit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Men P-C du har ju säkert en PC och sådär så du ska TANKA film inte hyra för dyra pengar. Äh... vad snackar du om? älskar filmkvällar vid TV'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Äh... vad snackar du om? älskar filmkvällar vid TV'n Tv, slutade man inte titta på den för några år sedan? Tvn är till för nyheter och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Va inte fullt seriös när jag sa det där.. Jag är själv emot Sprit och har aldrig druckit. Tänkte väll det... Hehe.. Ifall jag hade tagit ditt "vodka-råd" så hade jag inte haft en sjans på tjejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Men Gurfi.. Jag hatar att shoppa ... Jag och han.. (Marcus) ska göra det nästa vecka på fredagen... Så Vi måste hitta ett "trevligt" ställe att äta pizza på ... EDIT: Slewme.. INTE vodka sånt bjuder jag inte på.. då kommer de nog dumpa oss Vart bor du? Hmm. Ät pizza. och försök komma in på ämnet (kollade i ordboken. ämnet är inte ett svenskt ord. Ämne är det, Men Ämnet fans inte ) film och kolla om du har nån film dom kanske gillar eller inte har sett och sen så säger du att du har den och den filmen tills dom vill se nån. Anars får du akut när ni säger ajdö säga: Nej. Kan vi inte bara gå omkring. Sen så går ni. Tills ni hittar ett bra place. med en bänk och sen så är det bara att sitta och snacka hela kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hmm. Ät pizza. och försök komma in på ämnet (kollade i ordboken. ämnet är inte ett svenskt ord. Ämne är det, Men Ämnet fans inte ) Ämnet, Bestämd form av subst. Ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts