VickeX Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hej. Mamma har träffat en kille i malmö och ska flytta dit. Och jag flyttar hällre igenom hela sverige med mamma än att stanna med pappa och styvmorsan här :'( Så nu vill jag veta lite kul saker man kan göra där. Spela fotbopll på fritid aquakul eller vad det heter och vad mer? Kanske skka börga i friidrott också. Men Europas längsta vattenrutshkana måste jag lämna. alla mina kompisar och mina bästa cyckelställen. Hjälp mig. Gärna malmöbor och personer som flyttat långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hur gammal är du? Om man är över... tja typ 12 år om jag minns rätt kan man välja vilken man ska bo hos... Mammo eller pappo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Han är född 8 Mars 1991! Och om jag inte misstog mig så ville han vara med sin mamma hellre än med sin pappa o syvmorsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Han är född 8 Mars 1991! Och om jag inte misstog mig så ville han vara med sin mamma hellre än med sin pappa o syvmorsa? Förstår han, Styvmorsor är förjävliga.. Tror man får välja när man är 13 år och inte 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Han är född 8 Mars 1991! Och om jag inte misstog mig så ville han vara med sin mamma hellre än med sin pappa o syvmorsa? Rätt. eller jo. Rätt Jag bor abusulute inte hos farsan min. + att det blir en bättre ekonomi hos mamma. jag kommer tilomed få en dator med 80 gig HD intelpentium4 pross och ja en bra dator och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ja bor i Lund pricis utanför Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag bor abusulute inte hos farsan min. + att det blir en bättre ekonomi hos mamma. jag kommer tilomed få en dator med 80 gig HD intelpentium4 pross och ja en bra dator och så. Och hurfan kan du jämnföra en dator med polare ? Jag hade stannat hos min farsa och hos polarna tills min morsa hade insett att hon övergivit mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Rätt. eller jo. Rätt Jag bor abusulute inte hos farsan min. + att det blir en bättre ekonomi hos mamma. jag kommer tilomed få en dator med 80 gig HD intelpentium4 pross och ja en bra dator och så. Woow, fantastikt. Ekonomin är väll inte allt eller? Varför vill du inte bo hos din pappa då? pga ekonomin eller pga din styvmorsa .. Eller har dem kanske förjävligt många störande småbarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Och hurfan kan du jämnföra en dator med polare ? Jag hade stannat hos min farsa och hos polarna tills min morsa hade insett att hon övergivit mig Men vafan jag får ju nya po0olare och sen så hatar jag styvmorsan. + att. Äh. Om jag nu flyttar så kommer jag bo i imprinsip ett slott. och mitt rumm kommer vara 2x det jag har nu. QUOTE @ BARTMAN : Det är mamma ska jobba. QUOTE @ SlewMe : 1. Hatar styvmorsan. 2. Två irriterande plast eller vad man nu kallar barn som är pappas nya tjej's barn. Redigerad 7 april, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Innan jag ger något tips om vad man kan göra i Skåne så vill jag bara lida lite med Gunde5.Stackars dig Gunde5 som kommer få lev ditt liv med den skånska dialekten runt omkring dig, usch jag lider verkligen med dig. Men mitt tips om vad man kan göra i Malmö är ingenting, man kan inte göra något i Malmö :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Dessa barn som bara tänket på meteriella saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag bor i Malmö, så jag kan ge dig lite tips.Gå på en mff match(världens stäming) gå på bio, va med en kompis och sticka med honom till ribban på sommaren, och gå på aq-va-kul.Annars nästan inget att göra. Man kan gå på ett internet cafe och laserdome om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Jag bor i Malmö, så jag kan ge dig lite tips.Gå på en mff match(världens stäming) gå på bio, va med en kompis och sticka med honom till ribban på sommaren, och gå på aq-va-kul.Annars nästan inget att göra. Man kan gå på ett internet cafe och laserdome om man vill. MAN SKA INTE GÅ PÅ BIO, INTE HYRA DVD ELLER KÖPA FILM! Redigerad 7 april, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Du måsyte va rik eller Var i malmö ska du bo Turning Toso(eller va det heter) Redigerad 7 april, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 MAN SKA INTE GÅ PÅ BIO, INTE HYRA DVD ELLER KÖPA FILM! Jag vet. Men om vi flyttar blir det eftersommarlovet. Mamma ska ner last april och hon ska kolla med lite skolor om någon är van vid att få nya klasskompisar och brukar vara snäll mot dom. och om någon har en klasskompis som tidigare bott i över eller här omkring,. Annars är jag nog en kille-som-har-lätt-att-hitta-kompisar så det ska nog inte vara problen. Någon gedde mig en massa tips om vad man kan göra. Sakerna lät spännande. men vad gör man på dom? Laser doom och internet cafe vet jag ju såklart vad det är. men det andra?. Förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Du måste gå på laserdome det är skit ballt!!! Sen ska du se MFF matcher (gå inte till rosengård bara om du vill bli ner slagen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag vet. Men om vi flyttar blir det eftersommarlovet. Mamma ska ner last april och hon ska kolla med lite skolor om någon är van vid att få nya klasskompisar och brukar vara snäll mot dom. och om någon har en klasskompis som tidigare bott i över eller här omkring,. Annars är jag nog en kille-som-har-lätt-att-hitta-kompisar så det ska nog inte vara problen. Någon gedde mig en massa tips om vad man kan göra. Sakerna lät spännande. men vad gör man på dom? Laser doom och internet cafe vet jag ju såklart vad det är. men det andra?. Förklara. Jag tycker du ska börja på en skola så fort som möjligt, där skaffat du nya kompisar & lär dig stava. Sen efter det kan du & dina kompisar hänga lite på stan eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag hade stannat kvar hos farsan och förvandlat styvmorsans liv till ett helvete... Inc. hennes snorungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag tycker du ska börja på en skola så fort som möjligt, där skaffat du nya kompisar & lär dig stava. Sen efter det kan du & dina kompisar hänga lite på stan eller liknande. Du var då inte så jävla snäll. Jag kanske inte är en bästa på att stava. Men för det så behöver du inte retas 1 eller 2 ord som var stavad fel är väll ingenting att haka upp sig på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag hade stannat kvar hos farsan och förvandlat styvmorsans liv till ett helvete... Inc. hennes snorungar... Me 2 (666) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts