Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Känner på mig att Cortez kommer bli bannad en dag! Och Cortez i VC var ju ingen hip-hopare, varför har du döpt dig efter honom? Hitta på nåt eget gangsta- smeknamn och byt till det! Cortez är ett spanskt namn, och mina föräldrar träffades i just Spanien, båda på semester. Så det är mer en hyllning till mig och mina föräldrar, det här namnet. Men jag har haft funderingar på att byta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Pagedown tycker jag det låter lite gangsta över... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Cortez är ett spanskt namn, och mina föräldrar träffades i just Spanien, båda på semester. Så det är mer en hyllning till mig och mina föräldrar, det här namnet. Men jag har haft funderingar på att byta. Haha, ja dom känner sig nog hedrade. Dessutom så kan han väl tycka Cortez är grym även fast han är hiphopare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Sicken, ska det vara. äeg, äeg, äeg... Nu är du besegrad, nu ska du tro som jag tror. =) Och saker som jag vet. TuPac is dead man, realize it BTW, Vilken heter det Redigerad 7 april, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Voterare ja...antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Cooler tehn ice! Freeze. Vote: [_][][X] <-- Där är min vote, i krysset. Orka vota. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nej, inte cool men hot som satan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 TuPac is dead man, realize it BTW, Vilken heter det Tupac is alive, realize it =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tupac lever lika mycket som om att Hitler kommer återuppstå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Kan alla som skriver om Tupac genast ge fan i det och gåt tillbaka till ämnet? (Som förövrigt är riktigt vrickat)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tupac lever lika mycket som om att Hitler kommer återuppstå. Tupac lever lika mycket som att Dr. Dre är mullig. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote: Coolast i stan onödig topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote:Nej, nu måste jag gå och leka med lego Silken kukmätar tävling Nje inte en riktig kukmätartråd... Eftersom att det är en poll. Om det varit så att topicen skulle varit "Vem är coolast på GTASajten?" och alla skulle säga att dom är coolare än någon annan för att den hade fler JL tröjor t.ex. så skulle det ha varit en kukmätartråd äeg, äeg, äeg, känn dig besegrad två gånger nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vote, Nej nu går jag å bygger lego.. Jag bygger faktiskt lego ibland, jag har skitmycket.. men jag leker inte med det jag bara bygger bilar å sånt som design-projekt Jag e väll kanske lite cool, jag e inte töntigast i min kompiskrets iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vote: Coolast i stan låter bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nje inte en riktig kukmätartråd... Eftersom att det är en poll. Om det varit så att topicen skulle varit "Vem är coolast på GTASajten?" och alla skulle säga att dom är coolare än någon annan för att den hade fler JL tröjor t.ex. så skulle det ha varit en kukmätartråd äeg, äeg, äeg, känn dig besegrad två gånger nu Jag har aldrig fattat det coola med JL-tröjor... Förlåt alla JL-are med jag tycker dom är rätt fula....tröjorna alltså...ehmm! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag har aldrig fattat det coola med JL-tröjor... Förlåt alla JL-are med jag tycker dom är rätt fula....tröjorna alltså...ehmm! Det var ett exempel... Man kan ju mäta i coolhet i andra saker typ vem som är bäst på minröjaren... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vote: Nej Jag är inte cool... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Nä nu måste jag gå och leka med lego Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det var ett exempel... Man kan ju mäta i coolhet i andra saker typ vem som är bäst på minröjaren... Jag fattar att det bara var ett exempel, emn jag ville bara påpeka det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts