Jacker Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag rapporterar inte den här topicen, för jag är cool! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Och om man är cool är man lugn MEN DAH! Cool BETYDER KALL!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 MEN DAH! Cool BETYDER KALL!!!!!!!!!!!!! Cool = Kall Cold = Kall Lugn = Calm Finns massa ord för Lugn.. Mellow m.f. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 MEN DAH! Cool BETYDER KALL!!!!!!!!!!!!! Jepp. Om någon säger "Cool down" betyder det egentligen svalna ner. Och svalna ner betyder samma sak som lugna ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Eftersom att jag är bäst och vet mest så ska jag ge alla en språklektion. Cool betyder snarare kylig än kall. Och en översättning av cool till lugn är nog inte helt korrekt. Inte om man räknar lugn som att sitta i ett hörn och vara snäll och stilla. En mer korrekt "översättning" vore nog snarare "okej" eller "tuff". Exempel: Om någon råkar knuffa till någon annan och ber om ursäkt för det så kan kanske ett svar till den ursäkten vara "It's cool.". Så i den meningen skulle "cool" kunna betyda lugn/att något är lugnt. Men "cool" kan även i det amerikanska språket användas för att beskriva att något/någon är "tuff"... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jo, ja, nja njä.. Vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Beror på hur du definierar "cool". Redigerad 7 april, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Men asså.. Han som startade Topicen menade såklart om man är grym, en tuffing och så! Så Skriv inte masså kommentarer VOTE: Coolast i Universum =D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KingViper Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag är mr.Cool även kallad Iskall! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Hmm... svår att svara på den frågan eftersom jag själv tycker att jag är en helsjyst person medans fjortisarna (finns kvar trots att dom snart fyller 17) tycker jag är tönt... Men till dom vill jag bara säga: FUCK YOU! Only god can judge me! Vote: Enligt mig: Ja Enligt andra: Nej Redigerad 7 april, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote: Ja e ful!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 FUCK YOU! Only god can judge me! W000rd w000rd w0000rd w0000rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote: Nej, nu måste jag gå och leka med lego Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote: Nej! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Lego är och förblir en av världens bästa leksaker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote:Nej, nu måste jag gå och leka med lego Silken kukmätar tävling Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fast egentligen är väl alla coola? Även ni som säger nej... Bara för att ni inte hänger på playahead och köper märkeskläder för muchos money betyder inte att ni är coola. Att vara cool är väl en defenitionsfråga som bara en själv kan bestämma vad cool är... Och om man är nöjd med hur man lever är man väl cool? Fast däremot om topicen skulle vara "Framstår du i andras ögon som cool" då skulle det ju vara enklara att besvara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote:Nej, nu måste jag gå och leka med lego Silken kukmätar tävling Sicken, ska det vara. äeg, äeg, äeg... Nu är du besegrad, nu ska du tro som jag tror. =) Och saker som jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Utifrån andras kommentarer bedöms jag som ganska cool. jag har en avslappnad attityd, skiter lagom mycket i vad andra tycker om mig, har sköna och enkla, men snygga, kläder, lyssnar på cool musik (oftast ), är redigt smartass (nåja, jag brukar ha ganska fyndiga förolämpningar, och det är liksom det som räknas) och kan vara rolig (om det är rätt omständigheter). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Känner på mig att Cortez kommer bli bannad en dag! Och Cortez i VC var ju ingen hip-hopare, varför har du döpt dig efter honom? Hitta på nåt eget gangsta- smeknamn och byt till det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts