-NightHawk- Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Dags och fira!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jo, är väl värt att fira kanske... grattis... Men det flesta är spamm... eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag hann se när det stod 400 000 Inte lite posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag tror jag ska fira med lite spam... Nej, men det var väl kul. Hurra och grattis och skål och allt vad man nu vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) 400.000 GET! Redigerad 7 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hela sajten håller på att gå under enlig mig! skulle sitta fint med nolltolerans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Grattis... Jag undrar hur många av dom där postsen som handlar om där folk förolämpar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hela sajten håller på att gå under enlig mig! Varför tycker du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Grattis, nu sattsar vi på 1000 000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Grattis... Jag undrar hur många av dom där postsen som handlar om där folk förolämpar mig. 100?50?25? 2 ? alltså om du drar upp det kommer ju folk bara å whina vidare.. Grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fel forum, men grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Varför tycker du det? Alltså, i varje tråd så är det någon som inte akn hålla sig till ämnet(skyller inte på någon då jag själv är inblandad) och det är till stor del därför vi är uppe i 400000 posts. Men jag tycker fortfarande att detta är ett kul forum att hänga på! gå under kanske var överdrivet men jag tycker som sagt att det börjar bli för uttjatat med all spam som rullar in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag tror jag ska fira med lite spam... Nej, men det var väl kul. Hurra och grattis och skål och allt vad man nu vill säga. Min nya poll räknas väll inte som spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Min nya poll räknas väll inte som spam? dig men det här och din post gör det! Din poll var bara konstig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Oh va inne när 400.000 spärren slogs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Grattis... Jag undrar hur många av dom där postsen som handlar om där folk förolämpar mig. Jag undrar hur många av de där posten som hadlar om där Du, Cortez försöker framföra att Tuppen Tupac lever.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag undrar hur många av de där posten som hadlar om där Du, Cortez försöker framföra att Tuppen Tupac lever.... Va snackar du för skit? Du är en jävla tupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Va snackar du för skit? Du är en jävla tupp. Okej då, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Va snackar du för skit? Du är en jävla tupp. Jag vill också vara något. Förvandla mig till en halväten ostfralla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vem skrev post nummer 400000 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts