Guest Kurby Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag installerade nyss Vice City och valde att installera Radiokanalerna också men så när installationen nästan var klar så fick jag ett felmeddelande! Jag installerade igen fast utan radiokanalerna och det fungerade utmärkt plus att radiokanalerna vad med i spelet!? Vadan detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag installerade nyss Vice City och valde att installera Radiokanalerna också men så när installationen nästan var klar så fick jag ett felmeddelande! Jag installerade igen fast utan radiokanalerna och det fungerade utmärkt plus att radiokanalerna vad med i spelet!? Vadan detta? Har hänt mig, min polare, och min polares polare... Undrar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Ni fick la med dom vi första instalationen... och så stannade dom kvar när ni instalera om den... Redigerad 7 april, 2005 av the_gta_robin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tror du det? jag tror att det är att väljer man med radiokanalerna så lägger den dom på hårddisken, då slipper den läsa radiostationerna från skivan. vilket gör att spelet kanske flyter på lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tror du det? jag tror att det är att väljer man med radiokanalerna så lägger den dom på hårddisken, då slipper den läsa radiostationerna från skivan. vilket gör att spelet kanske flyter på lite bättre Ahh så måste det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts